×

لغو تظاهرات مخالفان نتانیاهو و حمایت اپوزیسیون از ارتش اشغالگر

  • کد خبر: 232699
  • 15 مهر 1402
  • به گزارش نوبر و نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند که چهلمین هفته تظاهرات علیه نتانیاهو که قرار بود روز شنبه (امروز) برگزار شود، به دلیل عملیات «طوفان الاقصی» نیروهای مقاومت فلسطین لغو شد. روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» و دیگر رسانه‌های این رژیم خبر دادند که اپوزیسیون این رژیم ضمن […]

    لغو تظاهرات مخالفان نتانیاهو و حمایت اپوزیسیون از ارتش اشغالگر
  • به گزارش نوبر و نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند که چهلمین هفته تظاهرات علیه نتانیاهو که قرار بود روز شنبه (امروز) برگزار شود، به دلیل عملیات «طوفان الاقصی» نیروهای مقاومت فلسطین لغو شد.

    روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» و دیگر رسانه‌های این رژیم خبر دادند که اپوزیسیون این رژیم ضمن انتشار بیانیه حمایت خود را از ارتش رژیم اشغالگر اعلام و عملیات مقاومت فلسطین را محکوم کرد.

    طبق این گزارش‌ها، تظاهرات سراسری مخالفان کابینه بنیامین نتانیاهو که قرار بود روز شنبه (امروز) در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی شامل تل آویو برگزار شود، هم لغو شده است.

    در بیانیه یکی از نیروهای اپوزیسیون رژیم صهیونیستی آمده است که آنها از ضمن حمایت از ارتش، «امیدوار به احیای آرامش و امنیت» هستند. اپوزیسیون رژیم صهیونیستی همچنین از همه ساکنان فلسطین اشغالی خواست که از ارتش این رژیم حمایت کنند.

    لغو تظاهرات امروز در فلسطین اشغالی در شرایطی انجام شده که شنبه هفته گذشته،  ده‌ها هزار نفر از صهیونیست‌ها برای سی‌ونهمین هفته متوالی علیه بنامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم تظاهرات برگزار کردند.

    کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو پس از روی کار آمدن علی‌رغم اعتراضات گسترده تلاش‌هایی را برای تصویب طرحی تحت عنوان اصلاحات قضایی آغاز کرد تا دستگاه قضایی این رژیم را تضعیف کند.

    «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، صبح امروز (شنبه)، از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد.

    فرمانده کل کتائب القسام اعلام کرد: «آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم. در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *