×

نامه وزیر بهداشت به فرمانده ارتش؛
لزوم مراقبت از مرز‌های شرقی برای پیشگیری از کرونا

  • کد خبر: 217802
  • 17 تیر 1400
  • وزیر بهداشت در نامه‌ای به فرمانده کل ارتش بر مراقبت بیشتر از مرز‌های گسترده سیستان و بلوچستان به منظور جلوگیری از هرگونه ورود غیرقانونی و انتقال بیماری و مساعدت و همکاری ارتش در این زمینه تاکید کرد.
    لزوم مراقبت از مرز‌های شرقی برای پیشگیری از کرونا
  •  

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبدا، متن کامل نامه وزیر بهداشت به شرح زیر است:

    برادر ارجمند امیر سرلشکر موسوی
    فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

    باسلام و احترام.
    پشتیبانی مستمر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در ایام سخت مدیریت کرونا یکی از دلگرمی‌های امیدبخش اینجانب و همکارانم بوده است. حضور سبز و ایثارگرانه عزیزان ارتش در سیستان و بلوچستان در کنار همکاران ما نیز یکی از جلوه‌های زیبایی این همدلی و همیاری پرثمرست.
    خوشبختانه با برنامه ریزی و نظارت مستمر اینجانب، تیم‌های تخصصی اعزامی و انتخاب نماینده تام الاختیار وزیر در استان وضعیت کاملاً تحت کنترل و تخت‌های خالی در حدکافی می‌باشد؛ لذا قرار شد قسمتی از بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان که در حال تجهیز و افتتاح می‌باشد، کاملاً تحت نظر و مدیریت بهداری اجا قرارگیرد و در صورت لزوم نیز برای برپائی بیمارستان‌های صحرائی در مناطقی که ضرورت دارد اقدام نمایند. رسیدگی و مدیریت اردوگاه هائی که برای آوارگان از آن سوی مرز تدارک دیده می‌شود و همچنین مراقبت بیشتر از مرز‌های گسترده استان جهت جلوگیری از هرگونه ورود غیرقانونی و انتقال بیماری مساعدت آن عزیزان بزرگوار را می‌طلبد.
    ضمن قدردانی از حضرتعالی و کلیه همکاران ارجمندتان و پاسداشت حضور صمیمی در کنار مردم شریف و نیازمند آن استان توفیق، عزت و سربلندی جنابعالی و کلیه پرسنل خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

    دکتر سعید نمکی

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *