×

خبر/
لزوم برنامه‌ریزی اجرایی برای بهره گیری از فضای مجازی

  • کد خبر: 166382
  • 5 شهریور 1399
  • عضو شورای اسلامی شهر تبریز توسعه فعالیت مجازی در راستای بهره گیری شایسته از این ظرفیت را گام مهم بخش فرهنگی شهرداری تبریز دانست.
    لزوم برنامه‌ریزی اجرایی برای بهره گیری از فضای مجازی
  • سعید نیکو خصلت با حضور در خانه ختایی، محل ضبط ویژه برنامه تکیه محرم گفت: حضور در عرصه مجازی و بهره گیری از امکاناتی که اینترنت در اختیار ما قرار داده لازم و ضروری است.  

    وی افزود: از تمامی افرادی که خالصانه و با دغدغه بسیار در این شرایط برای حفظ حرمت سوگواری محرم و تامین نیاز مردم تلاش می کنند، قدردانی می کنم.

    نیکو خصلت، تغییر نگاه به امر سوگواری و تامین نیاز شهروندان را گامی مهم در همگانی شدن فضای معنوی دانست و تصریح کرد: بستر موجود در اولین قدمهای خود است و نیاز به اثرگذاری اینترنت و فضای مجازی، به این شدت احساس نمی شد. اطمینان داریم رفته رفته نیاز به این مساله افزایش خواهد یافت و از هم اکنون باید برای این مساله برنامه ریزی کنیم و نیاز موجود را به بهترین شکل پاسخگو باشیم.

    به گفته وی، فعالیت در حوزه فضای مجازی بسیار حساس و شامل مسئولیت سنگینی است و فعالان این حوزه بار سنگینی روی دوش دارند تا به بهترین شکل این بار را به سر منزل مقصود برسانند.

    عضو شورای اسلامی شهر تبریز حضور شهرداری تبریز در حوزه فعالیت مجازی و بهره گیری از این ظرفیت را شایسته قدردانی دانست و گفت: تکیه محرم هم پاسخی مجازی برای نیاز سوگواری شهروندان در ایام محرم است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *