×

یاساشین تراختور!
فیروز کریمی: با قلب آبی برای تراکتور (عکس)

  • کد خبر: 195461
  • 7 تیر 1400
  • باشگاه تراکتور یک بار دیگر دستخوش تغییراتی بحث برانگیز شد.
    فیروز کریمی: با قلب آبی برای تراکتور (عکس)
  • به گزارش نوبر خبر؛ با توجه به نارضایتی تعدادی از هواداران تیم تراکتور از رسول خطیبی، انتخاب فیروز کریمی زیر سایه استعفای سرمربی تراکتوری ها باقی ماند اما با توجه به اهمیت موضوع نمی توان به سادگی از چند ابهام در این خصوص گذشت.

    ابهام اول پستی است که فیروز کریمی ۲۴ ساعت پیش از انتخابش به عنوان جانشین رسول خطیبی در تراکتور آن را منتشر کرده بود. او در این پست با ابراز دلتنگی برای استقلال، هدایت این تیم را بهترین لحظه زندگی خود دانسته بود. اینستاگرام کریمی که توسط ادمین اداره می شود، بلافاصله پس از انتخاب او به عنوان مسئول فنی تراکتور، پست روز گذشته را پاک کرد!

    جایگزین این پست، ابراز علاقه فیروز کریمی به تراکتور با انتشار تصویری از لوگوی این باشگاه و متن “حالا با تمام وجود و تمام قلب”؛ قلبی که فیروز کریمی روز گذشته آن را آبی دانسته بود و اینک برای تراکتور خواهد تپید!

    به غیر از موضوع بالا این نکته هم بسیار اهمیت دارد که آیا انتخاب فیروز کریمی به این اندازه سریع و بدون برنامه ریزی بوده که این مربی یک شب قبل از انتخابش به عنوان جانشین خطیبی، برای استقلال پست می گذارد؟! اگر این موضوع صحت داشته باشد که شواهد آن را نشان می دهد، باید منتظر ماند و دید که این انتخاب لحظه ای آیا خواهد توانست شرایط را به نفع تراکتور عوض کند یا خیر؟

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *