×

فوری؛ یاغی تراکتور شاگرد ژنرال شد

  • کد خبر: 169877
  • 15 دی 1399
  • سرمربی گل گهر از حضور بازیکن تراکتور در این تیم خبر داد.
    فوری؛ یاغی تراکتور شاگرد ژنرال شد
  • به گزارش نوبر خبر؛ رضا شکاری در نقل و انتقالات تابستانی لیگ نوزدهم در شرایطی که در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار داشت پس از این که سرخ ها به سراغ وحید امیری رفتند، تراکتور را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد و قراردادی بلند مدت با این تیم بست.

    در پایان فصل شاهد رفتارهای عجیبی از رضا شکاری بودیم. او از حضور در تراکتور و پایبندی به قراردادش با این باشگاه خودداری کرد. انتشار اخباری مبنی بر فسخ یک طرفه قرارداد با تراکتور از سوی شکاری بسیار واکنش تند باشگاه تراکتور را به دنبال داشت اما بعدها سازمان لیگ اعلام کرد که شکاری همچنان بازیکن تراکتور است و فسخ قراردادی انجام نداده است.

    با وجود این اتفاقات، هفته گذشته شاهد حضور شکاری در سیرجان برای تماشای بازی گل گهر و استقلال بودیم. بعد از انتشار تصاویر این حضور، شایعاتی مبنی بر پیوستن شکاری به تراکتور منتشر شد. امیر قلعه نویی، سرمربی تیم گل گهر که میهمان برنامه امشب فوتبال برتر بود رسما از این انتقال پرده برداشته و از رضا شکاری و مرتضی تبریزی به عنوان خریدهای تیمش برای نیم فصل دوم یاد کرد.

    به این ترتیب به نظر می رسد که کار حضور شکاری در گل گهر به پایان رسیده اما این نکته که هافبک تراکتور با وجود داشتن قرارداد با تراکتور چگونه برای گل گهر بازی خواهد کرد هنوز روشن نیست! جالب اینجاست که قلعه نویی در برنامه امشب ضمن تمجید از شکاری عقیده داشت که این بازیکن به حق خود در فوتبال ایران نرسیده است؛ البته سرمربی گل گهر به این موضوع اشاره نکرد که رفتارهای غیر حرفه ای این بازیکن در سال های اخیر تا چه اندازه در عدم توفیقش نقش داشته است.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *