×

سرمربی جدید به زودی انتخاب می شود؛
فوری؛ پایان کار سولدو در تراکتور

  • کد خبر: 226970
  • 6 اسفند 1400
  • باشگاه تراکتور احتمالا طی روزهای آینده یک سرمربی جدید برای تیم خود انتخاب می‌کند.
    فوری؛ پایان کار سولدو در تراکتور
  • به گزارش نوبر خبر، زونیمیر سولدو که کمتر از چهار ماه قبل به‌عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شده و هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را برعهده گرفته بود، مطابق انتظار خیلی زود به پایان کارش با این تیم رسیده و احتمالا به زودی جای خود را به یک مربی دیگر بدهد.

    این مربی کروات که پس از سرمربیگری در تراکتور توانست با تیمش در سه دیدار پیاپی شکستی نداشته باشد و دو تساوی مقابل سپاهان و فولاد خوزستان و یک پیروزی برابر شهرخودرو مشهد کسب کند، نخستین باخت را در هفته هشتم و بازی خانگی با آلومینیوم اراک متحمل شد و پس از آن شرایط سختی را تجربه کرد.

    سولدو بعد از باختی که مقابل آلومینیوم داشتند، بازی با مس رفسنجان را هم واگذار کرد و سپس برابر نفت مسجدسلیمان به برتری رسید، اما پس از آن دیگر رنگ برد را ندید تا پس از ۱۰۳ روز نشستن روی نیمکت سرخ‌پوشان تبریزی، زمزمه‌های انتخاب جانشین وی را برای خود بشنود و داستان قطع همکاری تراکتور با مربیان طی فصول اخیر همچنان ادامه‌دار باشد.

    تراکتور از ابتدای فصل ۹۷-۹۶ که محمدرضا زنوزی مالکیت این باشگاه را عهده‌دار شد، تا به امروز تغییرات زیادی روی نیمکت خود داشته که حالا در صورت انتخاب جانشین سولدو در این باشگاه، پانزدهمین سرمربی سرخ‌پوشان تبریزی در کمتر از ۵ سال معرفی خواهد شد که یک رکورد جالب توجه است.

    تیمِ تحت هدایت زونیمیر سولدو جدا از اینکه در نخستین مسابقه جام حذفی شکست خورد، در ۹ مسابقه اخیرش در لیگ برتر ۵ شکست و ۴ مساوی داشته تا این عملکرد موجب شود باشگاه تراکتور تصمیم به قطع همکاریِ احتمالی با سرمربی کروات خود بگیرد و برای انتخاب جانشین وی در ۱۱ هفته پایانی فصل تصمیم‌گیری کند.

    تراکتور روز دوشنبه، نُهم اسفندماه در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر مسابقه دشوار خانگی را باید مقابل سپاهان برگزار کند؛ دیداری که در دور رفت آن، سولدو نخستین بار روی نیمکت تیم تبریزی نشست ولی حالا بعید است در این مسابقه چنین شرایطی را تجربه کند و روی نیمکت باشد. باشگاه تراکتور هنوز به‌طور رسمی خبر پایان همکاری با سولدو را رسانه‌ای نکرده، اما این اتفاق به زودی خواهد افتاد و یک سرمربی جدید برای این تیم معرفی می‌شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *