×

پنالتی که زود به دست آمد ولی سوخت؛
فرصت سوزی بزرگ عباس زاده در مشهد + عکس

  • کد خبر: 227000
  • 15 اسفند 1400
  • مهاجم تراکتور فرصت طلایی برای پیش انداختن زودهنگام تیمش در بازی امروز را از دست داد.
    فرصت سوزی بزرگ عباس زاده در مشهد + عکس
  • به گزارش نوبر خبر؛ محمد عباس زاده هفته گذشته در حالی یکی از دو گل تراکتور مقابل سپاهان را به ثمر رساند که آخرین گلش در این فصل به بازی رفت مقابل شهرخودرو مربوط می شد؛ این بازیکن در فاصله یک هفته تا تقابل برگشت با شهرخودرو، طلسم گل نزدن هایش را از بین برد تا با روحیه بالا راهی مشهد شده و برای دبل میزبان برنامه بریزد.

    در حالی که هنوز یک ربع اول بازی را پشت سر نگذاشته بودیم، سید رضا مهدوی یک ضربه پنالتی برای تراکتور اعلام کرد تا شاگردان ساغلام در آستانه به ثمر رساندن یک گل زودهنگام در خانه حریف قرار بگیرند.

    محمد عباس زاده پشت این توپ ایستاد تا هم برای دومین هفته متوالی نامش خود را در بین گلزنان تراکتور قرار دهد و هم طی دو بازی رفت و برگشت به شهرخودرو گل بزند؛ این اتفاق اما رخ نداد و یوسف بهزادی با یک تشخیص خوب و واکنش به موقع ضربه مهاجم تراکتور را مهار کرد تا بازی همچنان صفر – صفر بماند.

    نکته قابل توجه در مورد این پنالتی، درخشش دروازه بان شهرخودرو بود؛ بهزادی در حالی موفق به بستن راه دروازه خود مقابل شوت عباس زاده شد که این اولین بازی او برای شهرخودرو در فصل جاری بود. به این ترتیب این دروازه‌بان موفق شد در اولین بازی فصل خود برای مشهدی ها، در نقش منجی ظاهر شده و از گل زودهنگام حریف جلوگیری نماید.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *