×

جریمه در انتظار بازیکن انضباط تراکتور
عباس زاده و ایمانی در مرخصی اند!

  • کد خبر: 226032
  • 8 شهریور 1400
  • سرمربی تراکتور اعلام کرد که دو بازیکن این تیم که شایعات زیادی در مورد جدایی شان مطرح شده، در مرخصی هستند.
    عباس زاده و ایمانی در مرخصی اند!
  • به گزارش نوبر خبر؛ حفظ بازیکن در شرایطی که پنجره نقل و انتقالات یک باشگاه بسته است، از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و حساسیت های زیادی در مورد آن به وجود می آورد. قطعی شدن جدایی چند بازیکن و مطرح شدن شایعاتی در خصوص جدایی چند بازیکن دیگر باعث شده تا تراکتوری ها در آستانه بازی حساس با النصر به شدت نگران شوند.

    اکبر ایمانی و محمد عباس زاده دو بازیکنی هستند که طی روز های گذشته شایعات زیادی در موردشان مطرح شده است؛ شایعاتی که از عدم توافق این دو بازیکن با مدیران باشگاه خبر می دهند و این یعنی جدایی دو بازین شاخص دیگر؛ البته فراز کمالوند سرمربی تراکتوری ها در خصوص این دو بازیکن نظر دیگری دارد و معتقد است که آنها به تمرینات باز خواهند گشت.

    “برخی بازیکنان از کادر فنی مرخصی گرفتند. محمد عباس‌زاده تا دهم شهریورماه از ما مرخصی گرفته و اکبر ایمانی نیز از من اجازه گرفته است.” کمالوند با بیان این جملات در مورد مهاجم و هافبک تیمش که در تمرینات غایب هستند، از جریمه یک بازیکن دیگر خبر داد: ” از قادری هیچ خبری نداریم و نمی‌دانیم که کجاست. او به خاطر هر جلسه غیبت، دو درصد جریمه می‌شود. ادعای مثبت شدن تست کرونای این بازیکن را هم باید پزشک تیم تراکتور تایید کند.”

    سرمربی تراکتور با اشاره به اینکه بازیکن دیگری از این تیم جدا نخواهد شد تاکید کرد: “بعید می‌دانم دیگر کسی از جمع ما جدا شود و بازیکنان کنونی‌مان به کار خود در تراکتور ادامه خواهند داد.”

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *