×

نقل و انتقالات؛
عباس زاده به دنبال جدایی از تراکتور

  • کد خبر: 226001
  • 3 شهریور 1400
  • مهاجم گلزن تیم تراکتور در لیگ بیستم، قصد دارد از این تیم جدا شود.
    عباس زاده به دنبال جدایی از تراکتور
  • به گزارش نوبر خبر؛ بعد از جدایی چند بازیکن اصلی تراکتور در اوایل نقل و انتقالات تابستانی، همه منتظر بودند تا این باشگاه اقدام به جذب جایگزین برای این بازیکنان بکند ولی تا این لحظه نه تنها چنین اتفاقی رخ نداده بلکه اخبار ضد و نقیضی از احتمال بالای جدایی چند بازیکن دیگر هم به گوش می رسد.

    روز گذشته خبر جر و بحث اکبر ایمانی با مدیرعامل باشگاه تراکتور و قهر او منتشر شد؛ در حالی که ایمانی از حضور در تمرینات تراکتور سر باز زده و به دنبال دریافت رضایت نامه خود هست، خبرهایی مبنی بر اقدام مشابه محمد عباس زاده به گوش می رسد؛ مهاجمی که فصل بسیار موفقی در تراکتور داشت.

    عباس زاده در لیگ برتر 12 گل برای تراکتور زد و در لیگ قهرمانان آسیا هم 4 گل از 6 گل تیمش در مرحله گروهی را به ثمر رساند. این آمار در حالی برای عباس زاده ثبت شد که بعد از دوره اول حضور ادینیو، تراکتور هیچ گاه یک گلزن واقعی در ترکیب خود در طول یک فصل متوالی نداشت.

    در چنین شرایطی اما گفته می شود که محمد عباس زاده از نظر مالی با تراکتوری ها به اختلاف رسیده و مدیریت باشگاه هم نتوانسته رضایت او را برای ادامه همکاری جلب نماید. بر این اساس احتمال جدایی این بازیکن از تراکتور هم بسیار زیاد است چرا که عباس زاده به دنبال دریافت رضایت نامه اش برای انتقال به تیمی دیگر است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *