×

عالیشاه: ابهت تراکتور به تماشاگرانش است

  • کد خبر: 171023
  • 16 بهمن 1399
  • کاپیتان دوم پرسپولیس که در دقایقی که فرصت حضور برابر تراکتور را به دست آورد عملکرد موفقی از خود به جا گذاشت، به شایعات حضورش در تبریز و قرارداد با تراکتور واکنش نشان داد.
    عالیشاه: ابهت تراکتور به تماشاگرانش است
  • به گزارش نوبر خبر؛ امید عالیشاه در پایان دیدار برابر تراکتور ابتدا با تسلیت بابت درگذشت علی انصاریان و تقدیم این برد به او گفت: تسلیت می گویم خدمت شریف ایران و به خصوص خانواده علی انصاریان. هیچ کلامی نمی تواند این درد بزرگ را تسلی بدهد. در مورد بازی هم باید بگویم که یک بازی بزرگ را با برد پشت سر گذاشتیم. این سه امتیاز خیلی به درد ما می خورد. تراکتور از جمله مدعیان این فصل است.

    بازی خوب پیش رفت و ما در نیمه دوم موقعیت های مناسبی داشتیم و می توانستیم بهتر کار کنیم و به گل های بیشتر برسیم اما مهم سه امتیاز بود که به آن رسیدیم.

    وی درباره نتایج ناکام تراکتور در زمین خانگی و پاسخ به سوالی که برد در این جدال به نظر آسان می‌رسد گفت: به نظرم ابهت تراکتور به تماشاگرانش در داخل استادیوم است. نه تنها تراکتور که همه تیم‌هایی که هوادار دارند پشتیبان اصلی هواداران آن هستند و فوتبال با تماشاگران لذتبخش است. امیدوارم این ویروس لعنتی هر چه زودتر برود و شاهد حضور تماشاگران باشیم. فوتبال بدون آنها انگار روح ندارد.

    عالیشاه درباره تقابل با تیم سابقش گفت: خیلی اتفاقات افتاده بود. زمانی که من اینجا بازی کردم، از مدیران قبلی تیم یک سری جریانات به راه انداختند و متاسفانه هواداران تراکتور هم ناآگاهانه سوار این موج شدند. در شرایطی که من تا زمانی که در این تیم حضور داشتم، می توانید آمار را در بیاورید از نظر گل و پاس گل عملکرد خوبی داشتم. با این حال من هیچ دلگیری از این تیم و خصوصا هواداران آن ندارم.

    کاپیتان دوم پرسپولیس درباره شایعات حضورش در تراکتور گفت: بنده با پرسپولیس قرارداد دارم و در خدمت پرسپولیس هستم علیرغم احترامی که برای تراکتور قائلم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *