×

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین:
طوفان الاقصی پروژه‌های غربی را با شکست مواجه کرد

  • کد خبر: 293065
  • 25 آبان 1402
  • ماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: عملیات طوفان الاقصی تمام پروژه‌های غربی را در معرض فروپاشی قرار داده و اگر حمایت‌های غرب آمریکا نبود رژیم صهیونیستی نابود می‌شد.
    طوفان الاقصی پروژه‌های غربی را با شکست مواجه کرد
  • به گزارش نوبرا، ناصر ابوشریف پنجشنبه شب در آیین شب غزه و شعر مقاومت که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد اظهار کرد: غربی‌ها به دنبال ایجاد نوعی ائتلاف به مرکزیت اسرائیل بودند که با عملیات طوفان الاقصی از هم پاشید و تلاششان برای عادیسازی روابط کشورهای عربی با این رژیم به نتیجه نرسید.
    وی ادامه داد : حتی آنها می‌خواستند روابط این رژیم با عربستان نیز ذیل توافقنامه آبراهام، عادی شود که این پروژه نیز شکست خورد و از هم پاشید.
    ابوشریف گفت: جهان امروز نظاره‌گر کشتارها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه است و غزه به دادگاهی برای ضمیر ها، وجدان ها و ارزش‌ها و اخلاق بشری و در نتیجه عدالت بشری شده است.
    وی افزود: عقلانی نیست که این همه بمب روی یک نقطه باریک ریخته شود؛ غزه ۳۶۰ کیلومتر مربع وسعت دارد در حالی که در ۴۰ روز گذشته ۳۷ هزار تن بمب بر سر این شهر و مردمانش ریخته شده که بیش از سه بمب اتمی قدرت دارد و در واقع در هر متر مربع غزه ۱۰۰ کیلوگرم بمب انداخته شده است.
    ابوشریف گفت : واقعا جای تاسف دارد که با وجود این همه جنایت باز برخی کشورها دروغ می‌گویند و این تراژدی بشری را نادیده گرفته‌اند و و این اوج انحطاط اخلاقی بشریت است.
    وی افزود: طوفان الاقصی بزرگترین ضربه به رژیم صهیونیستی بود و به طور یقین بعد از جنگ غزه اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی آغاز خواهد شد.
    ابوشریف ادامه داد : در جهان فعلی زشت‌تر از چهره رژیم صهیونیستی وجود ندارد کودکان و زنان را می‌کشد و متاسفانه جهان نظاره‌گر این جنایات هست.
    وی افزود: البته امروز مردم جهان سکوت خود را شکسته اند و این رژیم وجهه خود را از دست داده است و به رغم اینکه بیشتر حکومت‌های دنیا زیر سلطه صهیونیست‌ها هستند اما صدای آنها نیز درآمده است و این بزرگترین ضربه به صهیونیست هاست.
    ابوشریف گفت: صهیونیست امروز در یهودی خلاصه نمی‌شود بلکه مسیحیان صهیونیست شده‌ای نیز وجود دارد که بسیار خطرناک‌تر و بدتر از یهودیان هستند و حکومت آمریکا نمودی از این واقعیت است.
    وی بیان کرد: مقاومت مردم فلسطین امروز بیش از هر زمان دیگری قوی‌تر شده و در کرانه باختری و جنوب لبنان نیز گسترش یافته است.
    وی گفت: نبرد مردم غزه متعلق به همه امت اسلامی است و امروز نوار غزه خط اول دفاع از اسلام است.
    ابوشریف در مورد مواضع سران برخی کشورهای عربی نیز اظهار کرد: متاسفانه آنها برخلاف مردمان خود به دنبال حفظ صندلی خود هستند از این رو موضع مشخصی در جنگ غزه نگرفته‌اند و ایران به عنوان تنهاترین کشور اسلامی در تمام سطوح همواره در کنار مردم فلسطین بوده و حمایت کرده است.
    وی خطاب به حاضرین در این آیین اظهار کرد: فکر نکنید کاری که شما می‌کنید کوچک و ناچیز است دعاهای شما بسیار بزرگتر از ارتش‌های دنیاست و خدا برتر از همه خواهد بود و تعیین کننده است.
    وی اضافه کرد: خون کودکان و زنانی که به ناحق در این جنگ ریخته شده برتر از بمب‌های بایدن، ترامپ و نتانیاهوست و با همین خون‌ها روزی قدس عزیز آزاد خواهد شد و ما پشت مقام معظم رهبری در مسجد الاقصی نماز جماعت برپا خواهیم کرد.

    در این آیین شاعران حاضر در جلسه از جمله علیرضا قزوه، حسنا محمدزاده، حسین اسرافیلی و علی داوودی با قرائت شعر حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و غزه را اعلام کردند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *