×

اسرائیل : حمله به غزه را از سر می‌گیریم

  • کد خبر: 296749
  • 4 آذر 1402
  • هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش اسرائیل گفت: به محض اتمام آتش‌ بس موقت ، حمله به نوار غزه به منظور بازگرداندن اسرائیلی‌های ربوده شده (اسرای صهیونیست) و نابود کردن جنبش حماس را از سر می‌گیریم.
    اسرائیل : حمله به غزه را از سر می‌گیریم
  • به گزارش نوبر به نقل از ایرنا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش اسرائیل در سخنانی در این باره گفت: به محض اتمام آتش‌بس موقت، حمله به نوار غزه به منظور بازگرداندن اسرائیلی‌های ربوده شده (اسرای صهیونیست) و نابود کردن جنبش حماس را از سر می‌گیریم.

    رئیس ستاد ارتش اسرائیل درحالی بار دیگر تهدید به نابودی جنبش حماس کرده است که ارتش این رژیم با ۴۸ روز تجاوز وحشیانه به نوار غزه، نه تنها موفق به دستیابی به این رویای دور و دراز خود نشد بلکه شکست سختی را متحمل شد و این شکست موج شدیدی از انتقادها را از کابینه بنیامین نتانیاهو به همراه داشته است.

     

    درپی ناگزیر شدن اسرائیل به پذیرش آتش‌بس موقت، منابع رسانه‌ای این رژیم به قدرت مقاومت فلسطین در نوار غزه اذعان کرده‌اند.

    روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در این باره اعتراف کرد که توانایی و قدرت اطلاعاتی مقاومت فلسطین افزایش یافته است و مقاومت فلسطین سیستم تونل را به شکلی توسعه داده که برای رژیم اشغالگر غیرقابل پیشبینی بوده است.

    به نوشته این روزنامه، نظامیان رژیم صهیونیستی گفته‌اند: آنچه ما در غزه دیدیم کاملا متفاوت از ارزیابی دستگاه اطلاعات بود. آنها (رزمندگان مقاومت) جزئیاتی را از نیروهای‌مان در اختیار داشتند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *