×

مشاور فرمانده سپاه:
ضربه به تمدن مدرن دروغین غرب اصلی ترین دستاورد جنگ غزه

  • کد خبر: 296477
  • 3 آذر 1402
  • مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمترین و بزرگترین دستاورد جنگ غزه را ضربه به تمدن مدرن دروغین غرب و شعارهای مربوط به حقوق بشر آنها عنوان کرد.
    ضربه به تمدن مدرن دروغین غرب اصلی ترین دستاورد جنگ غزه
  • به گزارش نوبر، سردار ابراهیم جباری امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان تبریز در مصلی امام خمینی (ره) این شهر، اظهار کرد: بسیجیان طبق آیه ۱۴۶ سوره عمران همیشه و در همه جا در کنار رهبر انقلاب بوده و نقش آفرینی کردند.

    وی به ویژگی های بسیجیان طبق این آیه اشاره و بیان کرد: سسست ناپذیری،ثبات قدم، مقاوم بودن و صبوری را جمله شاخصه هایی است که بسیجیان دارند و در این آیه نیز همراه رهبران از آن برخوردار هستند، افرادی که زمین گیر نمی شوند و صبر پیشه می کنند.

    سردار جباری به آمادگی بسیجیان در همه زمان تاکید و گفت: بسیج باید همیشه آمادگی خود را حفظ و ارتقا بخشد و در جایی که نیاز باشد وارد میدان باشد و این آمادگی فقط در حوزه نظامی نیست.

    وی اضافه کرد: طبق تاکید رهبر انقلاب هر زمان هویت نظامی و سیاسی ملت، فرهنگ و اعتقادات مردم زیر سووال رفت و مورد اهانت قرار گرفت باید به میدان آمد و از آنها دفاع کرد، امروز در جنگ شناختی و ادراکی مورد هجمه قرار داریم و عده‌ای معتقد بودند در اثر این حملات تغییر یافتند.

    جباری با بیان اینکه بسیجی نسل برگزیده ملت است، بیان کرد: امروز میدان عمل انسان‌هایی می‌طلبد هوشیار و بصیر و افرادی که احساس نیاز کنند و خود را به خاطر بیندازند چرا که این عرصه‌ها انسان با اراده می‌خواهد.

    وی در بخش دیگر سخنان خود به طوفان الاقصی پرداخت و گفت: پایان نبرد طوفان الاقصی،نبرد با صهیونیست‌ها به زودی پایان ناپذیر است و نبرد ادامه دار و جدی است چرا که مردم فلسطین تصمیم گرفتند به جای هر روز یک جا بمیرند و تحقیر نشوند.

    جباری یادآور شد: در واقع رژیم صهیونیستی قبل از اینکه ساختمان‌های غزه را منهدم کند ارزش‌های پوشالی و دروغین خود را منهدم کرد و شکست‌های آن در همه ابعاد نشانگر این واقعیت است.

    وی به شکست‌های رژیم صهیونیستی اشاره و اظهار کرد: نخستین ضربه، ضربه به وضعیت اجتماعی این رژیم بود که فهمیدند فلسطین نه تنها سرزمین موعود نیست بلکه اشغالی است و جایی برای غاصبان ندارد.

    جباری ضربه دوم را ضربه به ارتش رژیم صهیونیستی خواند و افزود: ضربه که به ارتش، ستون فقرات نظامی صهیونیست خورده است کاری است و نشان داد جبهه دروغی رژیم نتوانست مقاومت کند و برای تضمین بقای خود دست و پا می زند و نمی تواند هیمنه ورشکسته را نجات دهند.

    مشاور فرماندهی سپاه پاسداران ادامه داد: سومین ضربه به دستگاه اطلاعاتی وارد شد، دستگاهی که مدعی اشراف به منطقه بود ولی از ردپایی در این عملیات در چند صد متری عاجز ماندند و سیستم اطلاعاتی مجهز، شنود مدرن و شبکه نفوذ در فلسطینی ها نتوانست کاری از پیش ببرد.

    سردار جباری ادامه داد: چهارمین ضربه فراتر از رژیم صهیونیستی بود و به تمدن مدرن  و حقوق بشر دروغین غرب در این جنگ دفن شد و دنیا بیدار شده است و نسل کشی را مشاهده می کند و به خروش آمده است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *