×

شکست تراکتور مقابل یاران خطیبی

  • کد خبر: 170790
  • 11 بهمن 1399
  • آلومینیوم اولین برد خارج از خانه خود را در یک دیدار بسیار حساس به دست آورد.
    شکست تراکتور مقابل یاران خطیبی
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم های تراکتور و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. دو تیم که هفته گذشته بردهای ارزشمندی مقابل گل گهر و پرسپولیس کسب کرده بودند به دنبال تداوم روند خوب خود بودند. در پایان بازی این آلومینیوم بود که به هدف بزرگ خود دست یافت و موفق شد با تک گل امید سینگ از روی نقطه پنالتی، تراکتور را در تبریز شکست داده و با کسب ۱۸ امتیاز تا رده هفتم جدول رده بندی صعود کند.

    شرح بازی:

    نیمه اول: بازی با حملات خطرناک تیم تراکتور آغاز شد. شاگردان شجاعی که برای صعود به رتبه های بالاتر نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز داشتند، بارها در نیمه اول تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما موفق به این کار نشدند. مهمترین موقعیت های تراکتور در نیمه اول را عباس زاده روی دروازه آلومینیوم خلق کرد اما ضربات او در دو مرتبه با برخورد به تیرک دروازه، گل نشد. آلومینیوم در دقایق پایانی، از فشار تراکتور خارج شده و چند خطر را روی دروازه این تیم ایجاد کرد و در نهایت با گرفتن و گل کردن یک پنالتی، برنده راهی رختکن شد.

    نیمه دوم: تراکتور که چیزی برای از دست دادن نداشت، با چهره ای کاملا تهاجمی وارد زمین شد و شاهد انجام تعویض های تهاجمی در این تیم بودیم. این تیم به مانند نیمه اول چند موقعیت را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما واکنش های بی نقص پورحمیدی، مانع به تساوی کشیده شدن بازی شد. در این نیمه آلومینیومی ها این شانس را داشتند که در ضد حمله به گل دوم برسند اما بی دقتی مهاجمانشان مانع از تحقق این امر شد و بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید تا اولین برد خارج از خانه اراکی ها در لیگ بیستم به دست بیاید.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *