×

هوادار 1- تراکتور 0
شش باخت در یازده بازی؛ این خود فاجعه است!

  • کد خبر: 226801
  • 3 دی 1400
  • تیم فوتبال هوادار توانست با برتری برابر تراکتور جای این تیم را در رده دهم جدول رده بندی بگیرد و سومین برد فصل خود را کسب کند.
    شش باخت در یازده بازی؛ این خود فاجعه است!
  • به گزارش نوبر خبر؛ در ادامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال هوادار تهران در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۵ امروز جمعه در ورزشگاه انقلاب کرج با قضاوت سیدرضا مهدوی به مصاف تراکتور رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان رضا رضا عنایتی خاتمه یافت.

    هر دو تیم در بازی قبلی خود در جام حذفی شکست خورده بودند و به همین خاطر قصد داشتند با برتری در این مسابقه آن باخت را از یاد ببرند.

    با این حال بازی تقریبا پایاپای دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۵۸ تیم هوادار با ارسال زیبای معین عباسیان و ضربه سر محمدجواد محمدی دروازه میهمانش را باز کرد.

    در ادامه نیز تلاش دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت تا این دیدار با همین یک گل خاتمه بیایبد و بدین ترتیب شاگردان رضا عنایتی سومین برد فصل خود را تجربه کنند. نکته جالب این است که ۲ برد از سه برد فصل هوادار در دو هفته متوالی رقم خورد.

    شاگردان رضا عنایتی با برتری در این دیدار دوازده امتیازی شدند و در رده دهم جدول جای تراکتور را گرفتند. قرمزپوشان تبریزی هم با ۱۱ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند.

    ترکیب هوادار:

    مهرداد بشاگردی، امیرحسین پورمحمد، محمد حسینی، صائب محبی، محمدجواد محمدی، سپهر روزی طلب، سید پیمان میری، مهدی عبدی، معین عباسیان، نیما انتظاری و محمد چهارمحالی.

    ترکیب تراکتور:
    مهدی حقیقت، هادی محمدی، عبدالله حسینی، عبدالله ناصری، ابوالفضل رزاق‌پور، اکبر ایمانی، آرش قادری، سامان نریمان جهان،  رضا دهقانی، پیمان بابایی، محمد عباس‌زاده

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *