×

ساکت مثل روز خداحافظی؛
شروع دوباره ساغلام در تبریز + عکس

  • کد خبر: 227019
  • 21 اسفند 1400
  • بازی امروز تراکتور – فولاد اولین بازی خانگی این تیم با هدایت سرمربی جدیدش است.
    شروع دوباره ساغلام در تبریز + عکس
  • به گزارش نوبر خبر؛ ارطغرول ساغلام بعد از چهار فصل دوباره هدایت تراکتور را به عهده گرفت تا این تیم را از شرایط سختی در لیگ برتر دارد نجات دهد. او یک بار در فصل 97-96 به عنوان جانشین یحیی گل محمدی، هدایت تراکتور را در دور برگشت به عهده گرفت و فصل را رتبه یازدهم به پایان رساند.

    در بازگشت دوباره ساغلام به تراکتور، این تیم هفته گذشته مقابل شهرخودرو به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت. بازی امروز مقابل فولاد در هفته بیست و سوم اولین بازی خانگی سرخ پوشان با هدایت سرمربی ترکیه ای است.

    ساغلام آخرین بار در اردیبهشت سال 1397 روی نیمکت تراکتور در تبریز نشسته بود. در آن دیدار تراکتور مقابل صنعت نفت در ورزشگاه یادگار امام به تساوی یک بر یک دست یافت و جالب اینجاست که در آن دیدار هم، ورزشگاه خالی از تماشاگر بود.

    نقطه شروع دوباره ساغلام در تبریز مثل روز خداحافظی اش از این شهر بازهم بدون تماشاگر است. در سال 97 تراکتور از داشتن تماشاگر در آن هفته از رقابت ها محروم بود اما در این بازی دلیل غیبت تماشاگران، کرونا است؛ همان دلیلی که به دوری طولانی مدت فوتبالدوستان از ورزشگاهها شده است. آخرین بازی ساغلام پیش از ترک ایران هم مقابل فولاد در اهواز بود که شاگردان این مربی توانستند میزبان را با یک گل شکست دهند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *