×

تیموری خودش را ممنوع المصاحبه کرد؛
سکوت مدافع تراکتور برای فرار از جنجال

  • کد خبر: 172047
  • 18 اسفند 1399
  • میثم تیموری مدافع چپ تیم تراکتور ترجیح می‌دهد که توانایی هایش را در زمین نشان دهد و بیرون از میدان سکوت کند.
    سکوت مدافع تراکتور برای فرار از جنجال
  • به گزارش نوبر خبر؛ میثم تیموری مدافع چپ تیم فوتبال تراکتور در فصل جاری عملکرد درخشانی داشته اما شایعات زیادی پیرامون او و جدایی اش از تراکتور وجود داشته است. شایعات و حرف و حدیث هایی که باعث دلخوری تیموری شده و نمود آن را شاید بتوان در خوشحالی این هفته او دید

    تیموری که دو فصل پیش به استقلال پیوست، در این تیم نمایش های متوسطی را ارائه کرد و در مجموع یک تجربه ناموفق را از سر گذراند تا در پایان فصل از استقلال جدا شود و پیراهن سرخ تراکتور را بر تن کند. در روزهایی که شاید بسیاری تصور می‌کردند که ستاره اقبال پدیده تیم پارس جنوبی، خیلی زود خاموش شده اما او در تراکتور جنگید و تلاش کرد و تبدیل به یکی از مدافعان چپ شاخص فوتبال ایران شد.

    حالا باوجود حضور مسلمی پور، حاج صفی و… میثم تیموری همچنان در ترکیب اصلی تراکتور بازی می‌کند و نشان داده که جنگندگی و دوندگی می‌تواند به نیازهای کادرفنی تراکتور پاسخ دهد. او همیشه رابطه بسیار خوبی با رسانه ها داشت اما این روزها ترجیح می‌دهد که کم سروصدا باشد و خودش را ممنوع المصاحبه کند که این اتفاق عجیب به نظر می‌رسد. خودش می‌گوید که تا پایان فصل قصد اظهار نظر ندارد اما شاید این سکوت، به یک مصاحبه طوفانی بیانجامد.

    تیموری که اغلب در قامت گلساز ظاهر می‌شد، این هفته با یک ضربه سر تماشایی گل پیروزی بخش تیمش را زد و خوشحالی جالبی هم انجام داد که البته خودش می‌گوید به خاطر این بوده که دروازه نساجی را باز کرده، دروازه تیمی که از آن به فوتبال ایران معرفی شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *