×

سعید اخباری:
سعی می کنیم نهایتا یک روز خوشحال باشیم

  • کد خبر: 171324
  • 25 بهمن 1399
  • سرمربی ماشین سازی عقیده دارد که روند خوب نتیجه گیری تیمش بعد از کسب این سه امتیاز شروع خواهد شد.
    سعی می کنیم نهایتا یک روز خوشحال باشیم
  • به گزارش نوبر خبر؛ ماشین سازی موفق شد اولین برد خود در لیگ بیستم را در هفته پانزدهم مقابل صنعت نفت کسب کند. صحبت های سعید اخباری، سرمربی ماشین سازی در نشست خبری بعد از این بازی را بخوانید:

    فقط به دنبال سه امتیاز بودیم

    ابتدا به بازیکنان خودم تبریک می گویم که مردانه جنگیدند و هر چه که داشتند در زمین گذاشتند. مثل هفته های پیش فوتبال خوبی بازی کردیم، هفته هایی که در عین شایستگی به برد دست نیافته بودیم. امروز همه واقعا همدل شده بودند و کاری نداشتیم که با چه تیمی بازی داریم؛ فقط به دنبال سه امتیاز بودیم.

    برد را به هواداران و اتابک تقدیم می کنم

    من این برد را به همه هواداران فهیم ماشین سازی که در طول این چند هفته حامی تیم شان بودند تقدیم می کنم. همچنین بردمان را به اتابک زارعی که با همه وجودش بازی کرد و در نیمه اول مصدوم شد تقدیم می کنم. انشالله بعد از این کنفرانس به دیدن او می رویم و امیدوارم که مصدومیتش جدی نباشد.

    به پورموسوی تبریک می گویم

    با تیمی بازی کردیم که واقعا به شایستگی در رتبه چهارم جدول است و هیچ تیمی مثل نفت آبادان این گونه توپ را مقابل ما نمی چرخاند. امروز هم فوتبال خوبی بازی کردند، به آقای پورموسوی تبریک می گویم که چنین تیمی خوب درست کرده است. امیدوارم با این برد مسئولانمان را دلگرم کرده باشیم.

    نیاز به تقویت داریم

    در نیم فصل دوم نیاز به تقویت داریم. مطمئن باشید که همانگونه که گفته بودم تیم ما با این سه امتیاز روند بردهای شروع خواهد شد. جا دارد من یک مطلب را بگویم، از همه عزیزانی که به من لطف داشتند و در فوتبالی که با سفارش نماینده و وزیر خیلی چیزها تعیین می شود، به عنوان سرمربی ماشین انتخابم کردند تشکر کنم. مالک محترم و مسئولین باشگاه پای من ایستادند و از آنها تشکر می کنم. تیم ما فوتبال خوبی بازی کرد و مثل خیلی از تیم ها نتیجه گرا نبود.

    سعی می کنیم که نهایتا یک روز خوشحال باشیم

    امیدوارم بچه ها را کمک کنیم. با اضافه کردن چند یار تیم ما حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. بچه های ما خیلی غیرت گذاشتند، تبریز نمایندگان خوبی مثل بابایی، زارعی و آفاق در تیم مان دارد. این برد برای ما خیلی شیرین بود و سعی می کنیم که نهایتا یک روز خوشحال باشیم و در ادامه به آینده مسیرمان فکر کنیم.

    اخبار مرتبط

    2 پاسخ به “سعی می کنیم نهایتا یک روز خوشحال باشیم”

    1. اصغر گفت:

      با سلام مدیران محترم ماشین سازی از امروز باید به فکر تقویت تیم باشند هم سرمربی جدید جذب کنند و هم ۷-۸ بازیکن باکیفیت جذب کنند وگرنه از حالا باید ماشین سازی را لیگ یکی بدانیم

    2. Turner ve Hooch birlikte cinayeti çözmeye çalışırlar… Pete Charrier

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *