×

زنوزی ماشین را تحویل داد!

  • کد خبر: 172425
  • 3 فروردین 1400
  • مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز اعلام کرد آماده واگذاری امتیاز این تیم است.
  • به گزارش نوبر؛ باشگاه ماشین‌سازی پس از تعطیلی تمرینات و فسخ دسته جمعی بسیاری از بازیکنان موثرش با مشکلات جدی مواجه شده بود که به همین دلیل محمدرضا زنوزی در مردادماه سال ۹۶ برای نجات این تیم ریشه‌دار اقدام کرد و طی سه فصل و نیم اخیر به حمایت از این تیم پرداخت.

    زنوزی که علاوه بر حضور موثر در تراکتور و جذب ستاره‌های نامدار برای این تیم طی سالیان گذشته، شرایط خوبی را هم برای ماشین‌سازی فراهم کرده بود، اکنون برای تمرکز بیشتر روی تراکتور و کاهش هزینه‌های تیمداری، اقدام به واگذاری تیم ماشین‌سازی کرد.

    او در سالیان اخیر در جذب بازیکن هم نفرات خوبی برای ماشین‌سازی به خدمت گرفت که موجب شد این تیم همواره جزو میانه جدولی‌ها باشد ولی در لیگ بیستم اعلام کرد قصد واگذاری این باشگاه را دارد تا در سال ۱۴۰۰ اقدامات و نظارت جدی‌تری بر امور تولیدی و اقتصادی خود داشته باشد و همچنین با تمرکز بیشتری به تیم آسیایی تراکتور رسیدگی کند.

    زنوزی در ابتدای فصل نیز قصد واگذاری ماشین‌سازی را داشت که این اتفاق به‌صورت قطعی نیفتاد، اما امروز با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال آذربایجان شرقی، درخواست واگذاری خود را به‌صورت رسمی اعلام کرد.

    زنوزی با این کار موجب می‌شود تا موانع قانونی برای مالکیت یک نفر در دو باشگاه نیز به‌طور کامل برداشته شود و از سوی دیگر با این اقدام موثر در واگذاری، تمرکز بیشتری روی تراکتور خواهد گذاشت تا این تیم را به شرایط بهتری برساند.

    زنوزی در بخشی از نامه خود به هیئت فوتبال آذربایجان شرقی نوشته است: «در راستای تمرکز بیشتر بر تیمداری حرفه‌ای در باشگاه تراکتور و مدیریت موثرتر مجموعه‌های تولیدی زیر مجموعه هولدینگ دریک اتخاذ شده است.»

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *