×

زنوزی ماشین سازی را واگذار کرد؛
زنوزی به تک فرزندی روی آورد

  • کد خبر: 174696
  • 2 خرداد 1400
  • طی جلسه ای با حضور نماینده زنوزی، اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال استان امتیاز تیم ماشین سازی تبریز به یونس قربانی واگذار شد.
    زنوزی به تک فرزندی روی آورد
  • به گزارش نوبر خبر؛ پس از اینکه محمدرضا زنوزی که دوران خوبی را به در باشگاه گسترش فولاد داشت به عنوان مالک باشگاه تراکتور انتخاب شد، مالکیت همزمان دو باشگاه لیگ برتری شهر تبریز توسط او بارها مورد اعتراض برخی از باشگاه ها قرار گرفت. تغییر نام گسترش فولاد به ماشین سازی که امتیاز لیگ یکی اش به نود ارومیه واگذار شده بود بار دیگر ماشین سازی را به لیگ برتر بازگرداند. این باشگاه در طول دو سال اخیر با اتفاقات بسیاری دست و پنجه نرم کرد و در طی ماه های اخیر نیز دو بار تا آستانه تعطیلی پیش رفت. در همین شرایط بود که زنوزی نسبت به فروش ماشین سازی اعلام آمادگی کرد و بر اساس اعلام رسانه رسمی باشگاه ماشین سازی، امروز این اتفاق رخ داد:

    متن اطلاعیه واگذاری باشگاه ماشین سازی به مالک جدید به شرح زیر است:

    بعد از اعلام آمادگی محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه ماشین سازی شهریار تبریز برای واگذاری این تیم، پیشنهاداتی برای انتقال مالکیت دریافت شد و در ابتدای امر تمامی پیشنهادات جهت تائید صلاحیت به اداره کل ورزش و جوانان ارجاع داده شد و در نهایت یونس قربانی با تائید صلاحیت مراجع ورزشی استان به عنوان خریدار پای میز مذاکره نشست. تیم ماشین سازی تبریز با سهمیه لیگ برتری باشگاه گسترش فولاد تبریز در دو فصل اخیر فعالیت کرده است و همانطور که زنوزی در صحبت های اخیر خود عنوان داشته بودند، این انتقال بدون هیچ چشم داشتی انجام شده و ایشان از تمامی منافع حاصل از برند ماشین سازی و سهمیه لیگ برتری گسترش فولاد چشم پوشی کردند و همچنین به جهت همراهی با خریداران جدید، این انتقال با تائید اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان و بدون دریافت هیچ مبلغی از سوی زنوزی نهایی شد. در این جلسه ایوب بهتاج (مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی)، جواد ششگلانی (رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی)، حامد نجفی (مدیرعامل باشگاه و نماینده تام الاختیار مالک باشگاه، محمدرضا زنوزی) و یونس قربانی(خریدار و مالک جدید باشگاه) حضور داشته و صورتجلسه واگذاری به امضا طرفین رسید. محمدرضا زنوزی در گفتگویی تلفنی با اعلام حمایت خود از ورزش استان تا پایان فصل جاری، استادیوم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در مجتمع ورزشی اقتصادی بنیان دیزل را برای دیدارهای خانگی ماشین سازی بصورت رایگان در اختیار این تیم قرار دادند. انتقال امتیاز تیم ماشین سازی تبریز از محمدرضا زنوزی مطلق به یونس قربانی قطعی بوده و تمامی مسائل حقوقی از این تاریخ برعهده خریدار خواهد بود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *