×

رینوتکس یازدهم نیمه دوم آذر برگزار می‌شود

  • کد خبر: 232962
  • 17 مهر 1402
  • به گزارش نوبر و به نقل از  کمیته اطلاع‌رسانی و رسانه رینوتکس ،رضا کریملو با اشاره به آغاز فرایند ثبت‌نام متقاضیان شرکت در رینوتکس از اول مهر، گفت: با توجه به تغییر زمان برگزاری نمایشگاه، اطلاع‌رسانی لازم درخصوص مهلت ثبت‌نام و سایر شرایط متعاقبا اعلام خواهد شد. وی گفت: این نمایشگاه با همکاری و مشارکت […]

    رینوتکس یازدهم نیمه دوم آذر برگزار می‌شود
  • به گزارش نوبر و به نقل از  کمیته اطلاع‌رسانی و رسانه رینوتکس ،رضا کریملو با اشاره به آغاز فرایند ثبت‌نام متقاضیان شرکت در رینوتکس از اول مهر، گفت: با توجه به تغییر زمان برگزاری نمایشگاه، اطلاع‌رسانی لازم درخصوص مهلت ثبت‌نام و سایر شرایط متعاقبا اعلام خواهد شد.

    وی گفت: این نمایشگاه با همکاری و مشارکت شرکت نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود و ۱۳ کمیته تخصصی فرایندهای برگزاری آن را انجام می‌دهند.

    کریملو گفت: رینوتکس یازدهم از نظر فرایندهای اجرایی و کیفیت برگزاری کاملا متفاوت با دوره‌های پیشین است و حدود ۸۰ رویداد تخصصی نیز در کنار آن برنامه‌ریزی شده است.

    وی همچنین از برگزاری جشنواره نوآوری و فناوری دانش‌آموزی با عنوان رینوفست خبر داد و افزود: این جشنواره برای اولین بار در سه بخش هوش مصنوعی، رباتیک و هوافضا برگزار می‌شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *