×

در غیاب تماشاگران تراکتور؛
رونمایی از تراکتورِ سولدو در تبریز (عکس)

  • کد خبر: 226635
  • 3 آذر 1400
  • سرمربی کروات تراکتور برای اولین بار در تبریز روی نیمکت این تیم نشسته است.
    رونمایی از تراکتورِ سولدو در تبریز (عکس)
  • به گزارش نوبر خبر؛ تراکتور لیگ بیست و یکم را با هدایت فیروز کریمی شروع کرد اما سه شکست در چهار بازی خیلی زود نیمکت این تیم را دستخوش تغییر کرد؛ بعد از مذاکره با چند گزینه خارجی، باشگاه تراکتور با زونیمیر سولدو، سرمربی کروات برای جانشینی کریمی به توافق رسید.

    سولدو هفته گذشته وارد تبریز شده و شبانه با تراکتور قرارداد بست؛ اولین دیدار سرخ پوشان با هدایت این مربی کروات مقابل سپاهان در اصفهان بود که با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

    تراکت

    بعد از این که سولدو موفق شد در اولین حضور خود به دو هفته ناکامی تراکتور در کسب امتیاز خاتمه دهد، امروز تیمش را در تبریز مقابل پدیده مشهد به میدان رفته است.

    این اولین بازی خانگی تراکتور با هدایت سرمربی جدیدش است و سولدو به دنبال رقم زدن اولین برد خود در تبریز است؛ اتفاقی که می تواند جایگاه سرمربی کروات در شروع کار را مستحکم و تی تی ها را به او امیدوار کند.

    البته پاگشای سرمربی جدید تراکتور در تبریز بدون حضور تماشاگران برگزار شد و تی تی ها هنوز مجوز ورود تماشاگرانشان به ورزشگاه را دریافت نکرده اند. با توجه به شرایط موجود اما به نظر می رسد که طی چند هفته آینده شاهد استقبال رسمی هواداران تراکتور از سولدو در ورزشگاه باشیم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *