×

اخباری به جای خود بازگشت؛
رفت و آمد عجیب روی نیمکت ماشین سازی

  • کد خبر: 172221
  • 26 اسفند 1399
  • سرمربی سابق ماشین بار دیگر هدایت این تیم را به عهده گرفت.
    رفت و آمد عجیب روی نیمکت ماشین سازی
  • به گزارش نوبر خبر؛ پس از کسب نتایج ضعیف، باشگاه ماشین سازی تبریز در هفته پنجم لیگ با وحید بیاتلو قطع همکاری کرد. سعید اخباری تا پایان نیم فصل به عنوان جانشین بیاتلو هدایت ماشین را بر عهده گرفت اما نتوانست شرایط را به نفع این تیم تغییر دهد و ماشین سازی دور رفت را با رتبه شانزدهم به پایان رساند.

    پیش از شروع دور برگشت باشگاه ماشین سازی مهدی پاشازاده را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد. این مربی در حالی هدایت ماشین را به عهده گرفت که همواره از شرایط بد و سخت این تیم صحبت میکرد.

    بعد از حضور در سه بازی روی نیمکت ماشین سازی ، پاشازاده امروز طی تصمیمی عجیب از سمت خود استعفا داد. پاشازاده امروز ظهر در محل تمرین حضور یافت و تیمش را تمرین داد اما پس از پایان تمرین با حضور در باشگاه به همکاری خود پایان داد.

    به دنبال این تصمیم غیرمنتظره باشگاه ماشین سازی طی تصمیمی فوری بار دیگر سعید اخباری را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.

    اخباری در شرایطی از ماشین سازی جدا شده بود که در آخرین بازی نیم فصل اول که آخرین حضور وی روی نیمکت نیز بود موفق به کسی اولین برد فصل مقابل صنعت نفت شده بود. او که طول نیم فصل همواره نیاز تیمش برای تحول را یک برد می دانست بعد از کسب برد فرصت ادامه همکاری نیافت اما اینک بار دیگر با وقفه ای بسیار کم شاهد حضور او روی نیمکت ماشین خواهیم بود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *