×

رد درخواست هواداران از سوی باشگاه تراکتور

  • کد خبر: 171138
  • 19 بهمن 1399
  • باشگاه تراکتور در واکنش به درخواست هوادارانش اعلام کرد که در شرایط فعلی امکان حضور در تمرینات وجود ندارد.
    رد درخواست هواداران از سوی باشگاه تراکتور
  • به گزارش نوبر خبر؛ یکی از انتقادات هواداران تراکتور از باشگاه، عدم امکان حضور در تمرینات بود. در حالی که بعضی از باشگاه ها در دوران کرونایی و با توجه به عدم حضور تماشاگرانشان در بازی ها، امکان حضور آنها را در تمرینات فراهم کرده اند، باشگاه تراکتور اعلام کرد که چنین امکانی در شرایط فعلی وجود ندارد.

    باشگاه تراکتور در پاسخ به درخواست هوادارانش، با انتشار متن زیر، از آنها عذرخواهی و اعلام کرد که برای حضور آنها در بازی ها، لحظه شماری می کند:

    “با توجه به شرایط کرونایی موجود و در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، متاسفانه امکان حضور هواداران در محل تمرین وجود ندارد. همچنین باتوجه به لزوم حفظ سلامتی هواداران پرشور تیم محبوب‌مان که مهم‌ترین اصل برای باشگاه است، تقاضا می‌شود از هرگونه تجمع در مقابل محل تمرین خودداری فرمایند. امید است که با پایان هرچه سریع‌تر محدودیت‌های موجود، امکان حضور هواداران عزیز در جلسات تمرینی فراهم گردد. قطعاً همه ارکان از جمله مالک و مدیران باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم قلب‌شان برای تراکتور می‌تپد و در کنار هواداران برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند.”

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *