×

ماجرای ویدئوی جنجالی سرمربی تراکتور؛
درگیری لفظی خطیبی با روحانی خلع لباس شده (عکس)

  • کد خبر: 173942
  • 14 اردیبهشت 1400
  • انتشار یک ویدیو از مشاجره خطیبی با عباسپور سوالات زیادی را در ذهن هواداران تراکتور به وجود آورده است.
    درگیری لفظی خطیبی با روحانی خلع لباس شده (عکس)
  • به گزارش نوبر خبر؛ بعد از حضور رسول خطیبی در تراکتور، شاهد جدیت بالای باشگاه در مورد فعالیت های بازیکنان در فضای مجازی هستیم؛ حساسیتی که اوج آن را در کوران رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ دیدیم؛ رسول خطیبی پیش از حضور در این رقابت ها به بازیکنان خود اولتیماتوم داده بود که هیچ فعالیتی در فضای مجازی نداشته باشند و با هیچ رسانه هم مصاحبه نکنند؛ عدم رعایت این اولتیماتوم جریمه های سنگینی به همراه داشت.

    در چنین شرایطی اما روز گذشته یک ویدیوی جنجالی در فضای مجازی منتشر شد؛ در این ویدیو صدای رسول خطیبی شنیده می شود که در حال مشاجره با بهزاد عباسپور، روحانی تراکتوری است که سال گذشته خبر خلع لباس شدنش منتشر شد. سرمربی تراکتور در این ویدیو در حالی که به شدت از دست عباسپور عصبانی است به او هشدار می دهد که در مورد تراکتور و او هیچ مطلبی را در فضای مجازی منتشر نکند.

    اما داستان چه بود؟ بهزاد عباسپور که طی سال های اخیر با حضور در ورزشگاه و برخی اظهارنظرهایش در مورد تراکتور به چهره ای شناخته شدن در بین هواداران این تیم تبدیل شد، در شهریور ماه سال ۱۳۹۶ در حالی که قصد حضور در ورزشگاه یادگار امام برای تماشای بازی تراکتور و سیاه جامگان را داشت با ممانعت نیروی انتظامی مواجه شد. بعد از این اتفاق حواشی پیرامون او به اوج رسید و در این حین تداوم فعالیت های این روحانی در فضای مجازی، تعداد فالورهایش در اینستاگرام را به حد قابل توجهی رساند.

    بعد از این مقطع سال گذشته خبر خلع لباس بهزاد عباسپور در رسانه ها منتشر شد؛ خبری که ابتدا او تکذیب اما چند ماه بعد با انتشار پستی در اینستاگرام آن را تایید کرد. بعد از این اتفاق، عباسپور به فعالیت خود در فضای مجازی به عنوان یک شهروند عادی ادامه داد و به واسطه ارتباطاتی که طی چند سال به دست آورده بود رابطه خوبی هم با چند بازیکن تراکتور داشت. در ویدیویی که اخیرا منتشر شده، عباسپور با حضور در فرودگاه به بینندگان لایو اینستاگرامی خود اعلام کرد که دقایقی بعد لایو خود را به صورت سه نفری با میثم تیموری و محمد عباسزاده ادامه خواهد داد.

    همه منتظر ورود دو بازیکن تراکتور به لایو بودند که رسول خطیبی با بهزاد عباسپور روبرو شد؛ سرمربی تراکتور که مشخص بود به شدت از دست عباسپور عصبانی است به او هشدار داد که دیگر در مورد تراکتور و خود او صحبتی انجام ندهد؛ این درگیری لفظی که البته عباسپور در آن صحبت خاصی انجام نداد و فقط نظاره گر بود، حدود یک دقیقه به طول کشید. عباسپور بعد از این اتفاق، محل را ترک کرده و در محیط بیرونی به بینندگان لایو خود که در کامنت ها جویای دلیل مشاجره اش با خطیبی بودند گفت که بنا به برخی مسائل احترام را حفظ کردم ولی این لایو را ذخیره می کنم و در مورد این اتفاق هم توضیح خواهم داد.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *