×

تراکتور برای لیگ برتر استارت زد؛
خطیبی: خوشحالی برای صعود بس است

  • کد خبر: 173951
  • 14 اردیبهشت 1400
  • شاگردان رسول خطیبی تمرینات خود را برای بازی های لیگ برتر شروع کردند.
    خطیبی: خوشحالی برای صعود بس است
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور به عنوان یکی از چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ حضور موفقی در دور گروهی داشت و موفق شد با قرار گرفتن در رتبه دوم گروه B به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

    تراکتوری ها صبح روز یازدهم اردیبهشت ماه شارجه را به مقصد تهران ترک کردند و عصر همان روز از پایتخت راهی تبریز شدند.

    بر اساس تصمیم کادر فنی، تمرین تراکتوری ها به مدت سه روز تعطیل بود و شاگردان خطیبی عصر امروز بعد از سپری کردن دوران استراحت کوتاهی که برایشان در نظر گرفته شده بود، برای ادامه لیگ برتر استارت زدند.

    قبل از شروع این جلسه تمرینی، رسول خطیبی طی اظهاراتی در جمع اعضای تیم، با تشکر مجدد از بابت تلاش بازیکنان، کادرفنی و عوامل اجرایی تیم در صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، تیمش به بازیکنان خود تاکید کرد که خوشحالی صعود به پایان رسیده و باید برای ادامه رقابت های لیگ برتر خود را آماده کنند.

    خطیبی خطاب به شاگردان خود گفت: “مالک، هیات مدیره و هواداران تیم قدردان شما هستیم و باید با توان بیشتر در ادامه مسابقات لیگ‌ برتر به میدان برویم.”

    وی در ادامه افزود: “خوشحالی صعود در لیگ قهرمانان آسیا تمام شد و از امروز برای کسب نتایج خوب در مسابقات لیگ‌برتر و جام حذفی تلاش خواهیم کرد.”

    گفتنی است که تیم فوتبال تراکتور در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران، روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در تهران به مصاف پیکان می‌رود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *