×

رسول خطیبی:
حداقل ۱۰-۱۲ بازیکن جذب خواهیم کرد

  • کد خبر: 175662
  • 4 تیر 1400
  • سرمربی تیم تراکتور از برنامه ریزی بلند مدت باشگاه برای ساختن یک تیم منجسم برای فصل های آینده خبر داد.
    حداقل ۱۰-۱۲ بازیکن جذب خواهیم کرد
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور فردا در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران میهمان پدیده در مشهد است. صحبت های رسول خطیبی، سرمربی تیم تراکتور در مورد این دیدار و حواشی اخیر را بخوانید:

    با ترکیبی متفاوت به میدان خواهیم رفت

    بعد از بازی های آسیایی که چند بازی انجام داده ایم به خاطر مصدومیت هایی که بوده هیچ وقت با تیم کامل به میدان نرفته ایم. این موضوع یک مقدار به تیم ما ضربه زده است. بعد از سوپر جام هم مهدی تیکدری به دلیل دریافت کارت قرمز نمی تواند حضور داشته باشد. پیمان بابایی، محمد مسلمی پور و محمدرضا خانزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم؛ با این شرایط و مثل بازی های قبل با ترکیبی متفاوت به میدان خواهیم رفت.

    می دانیم استفاده از بازیکن جوان تاوان دارد

    از بازیکنانی که از تیم امید به بزرگسالان تزریق شده اند قطعا بیشتر استفاده خواهیم کرد. فرصتی که برای بازی پیدا می کنند و تجربه ای که از حضور در میدان کسب خواهند کرد می تواند به آنها برای فصل آینده کمک کند. با وجود اینکه شاید تاوان بدهیم ولی فردا هم از وجود بازیکنان جوانمان استفاده خواهیم کرد. چند تن از این بازیکنان آیندگان فوتبال تراکتور و حتی تیم ملی هستند و باید به آنها فرصت کسب تجربه بدهیم.

    اول فصل از استقلال پیشنهاد داشتم

    در مورد حواشی هواداران خودشان آگاه هستند. من خودم از اول فصل از تیم استقلال پیشنهاد داشتم. از چند تیم دیگر هم پیشنهاد داشتم و در اراک هم راحت بودم ولی به خاطر شرایط تراکتور و برنامه هایی که در موردشان صحبت کردیم و البته زادگاهم و تیم تراکتور بلافاصله حضور در این تیم را پذیرفتم. هواداران خودشان می دانند که تعصب رسول خطیبی به تراکتور و آذربایجان بیشتر هم نباشد کمتر از آنها نیست. نام تراکتور و آذربایجان برای من از همه چیز مهمتر است. شرایطی که طی چند سال اخیر در تراکتور به وجود آمده باید جمع شود. مالک و هیئت مدیره باشگاه هم به این  نتیجه رسیده اند که بایستی با ثبات پیش برویم.

    تیم فعلی با تفکرات ۴-۵ سرمربی بسته شده است

    تیم فعلی با تفکرات ۴-۵ سرمربی بسته شده است. هواداران می دانند که چنین تیمی راه به جایی نمی برد. ما هم سعی کرده ایم در این مدت با داشته هایمان پیش برویم. یکسری افراد اندکی که منافع شان قطع شده  برای تیم حاشیه سازی می کنند. خواهش من از هواداران این است که تحت تاثیر این افراد و جهت دهی هایشان در فضای مجازی قرار نگیرند. رسول خطیبی گردنش هم برود اجازه نمی دهد که اتفاقات این چند سال اخیر بار دیگر در تراکتور رخ بدهد.

    حداقل ۱۰-۱۲ بازیکن جذب خواهیم کرد

    برای فصل آینده برنامه داریم و حداقل ۱۰-۱۲ بازیکن جذب خواهیم کرد. ۷۰-۸۰ درصد بازیکنان قرارداد دارند و قطعا با اضافه کردن چند بازیکن جدید برای فصل های آینده برنامه های زیادی داریم. بازیکنان یک تیم چند سال باید در کنار هم بازی کنند تا به هماهنگی و ثبات برسند.

    بازیکن برای کادرفنی و باشگاه تعیین تکلیف نمی کند

    در تمام دنیا مرسوم است که بازیکن برای کادرفنی و باشگاه تعیین تکلیف نمی کند. این باشگاه است که سیاست گذاری می کند و کادر فنی هم بر اساس آن پیش می رود. بازیکنی مثل مسی که بهترین بازیکن دنیاست هیچ وقت برای باشگاه بارسلونا تعیین تکلیف نمی کند. این باشگاه بارسلونا و کادر فنی است که تعیین تکلیف می کند و مسی هم طبق آن عمل می کند. در این چند سال اخیر که آقای زنوزی هم اعلام کرده بودند بازیکن سالاری نداریم اما متاسفانه همچنان شاهد این مساله هستیم. بازیکنی که در اختیار تیم باشد و نظم و انضباط را رعایت کند و در راستای باشگاه و هواداران حرکت کند قطعا در نزد ما از جایگاه مناسبی برخوردار است. در غیر این صورت مطمئن باشید که با بازیکن برخورد خواهد شد.

    به تراکتور خیلی ظلم نکنید

    با هیئت مدیره منسجم و حضور آقای نظمی به عنوان مدیرعامل قطعا به اهداف مان خواهیم رسید. به تعداد اندک افراد حاشیه ساز هم می گویم که به تراکتور خیلی ظلم نکنید و تلاش نکنید که به هدف تان برسید. طبق صحبت هایی که شده باشگاه مقابل این افراد خواهد ایستاد؛ افرادی که یک روز آقای زنوزی را تخریب می کنند، یک روز رسول خطیبی را تخریب می کنند و یک روز باشگاه تراکتور را.

    هر روز برایمان حاشیه درست می کنند

    زمانی که در آسیا حضور داشتیم هر روز برایمان حاشیه درست می کردند. بعد از آسیا هم رصد کرده ایم و روزانه شاهد این حاشیه سازی ها در فضای مجازی علیه تراکتور هستیم. با جهت دهی هایشان می خواهند هواداران را تحریک کنند. جلوی این افراد و اقداماتشان گرفته خواهد شد. مطمئن باشد که تلاش آقای زنوزی، رسول خطیبی، کادر فنی و کل باشگاه رساندن باشگاه به جایگاهی است که باید باشد اما طی سال های اخیر شاهد نبودیم. خواهشم از هواداران این است که این چند بازی را هم تحمل کنند. ما ۳-۴ بازیکن جدید جذب کرده ایم و با توجه به اینکه قراردادشان به پایان رسیده کارمان هم غیر قانونی نبوده است. بازیکنانی که جذب کرده ایم به قدری کیفیت شان بالاست که از همین حالا چند باشگاه با ما تماس گرفته و خواستار رضایت نامه برای آنها شده اند. همان طور که گفتم در کنار ۴ بازیکن خارجی تلاش مان اضافه کردن ۱۰-۱۲ بازیکن باکیفیت به تیم است.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *