×

خبر/
جزئیات پذیرش دانشجو در پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز

  • کد خبر: 166600
  • 12 شهریور 1399
  • پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی با آزمون اختصاصی دانشجو می‌پذیرد.
    جزئیات پذیرش دانشجو در پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز
  • رییس پردیس‌های دانشگاه تبریز گفت: پردیس بین‌المللی ارس این دانشگاه برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹از بین داوطلبان داخلی و خارجی در ۶۲ رشته کارشناسی ارشد و ۴۲ رشته دکتری در گروه‌های تحصیلی فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی دانشجو خواهد پذیرفت.
    دکتر سیّد صمد حسینی افزود: پذیرش نهایی دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد صرفاً بر اساس بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی بوده و در مقطع دکتری از طریق آزمون اختصاصی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی که ۲۸ شهریور امسال برگزار خواهد شد جذب می‌شوند.
    مشاور رییس دانشگاه تبریز و رییس پردیس‌های دانشگاه بیان کرد: محتوای آموزش دوره مطابق با برنامه و نظام آموزشی دانشگاه تبریز بوده و این پذیرش بر اساس مجوزهای شماره ۲/۲۲/۹۵۰۸۶ و ۲۲۸۵۴ مورخه ۲۷/۰۵/۱۳۹۹ بوده و برای دانشجویان علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه ۴% در بدو ورود در نظر گرفته‌شده است.
    دکتر حسینی گفت: داوطلبان از اول شهریورماه لغایت ۲۱ شهریور سال جاری مهلت‌دارند تا با مراجعه به سایت اینترنتی پردیس‌های دانشگاه به نشانی arasp.tabrizu.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
    داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده رشته‌های تحصیلی به وب‌سایت پردیس‌های دانشگاه تبریز مراجعه و یا با شماره ۰۴۱۳۳۳۹۲۴۳۴ تماس حاصل فرمایند.
    هم‌اکنون بیش از دو هزار نفر دانشجو در کلیه رشته‌های تحصیلی دایر در دانشگاه تبریز در مقاطع تحصیلات تکمیلی در پردیس بین‌المللی ارس – جلفا و پردیس دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *