×

اشکان دژاگه:
تیمی که کمتر اشتباه کند موفق است

  • کد خبر: 173212
  • 27 فروردین 1400
  • کاپیتان تیم تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با شارجه، اعلام کرد که تیمش با بازی خوبی که مقابل پاختاکور داشت، کیفیت خود را نشان داد.
    تیمی که کمتر اشتباه کند موفق است
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را با تساوی سه بر سه مقابل پاختاکور به پایان رساند. این تیم دومین بازی خود را فردا شب مقابل الشارجه امارات، میزبان بازی های گروه B برگزار خواهد کرد. اشکان دژاگه که در بازی قبل بازوبند کاپیتانی تراکتور را به عهده داشت، به همراه رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی حضور یافت. صحبت های او را در ادامه بخوانید:

    کیفیت خودمان را مقابل پاختاکور نشان دادیم

    من هم مثل آقای خطیبی پیش از شروع صحبت هایم، درگذشت آقای نادر دست نشان را به خانواده ایشان تسلیت عرض می کنم؛ فردا یک بازی سختی خواهد بود. همه بازی ها اینجا سخت است چرا که رقابت ها بسیار فشرده است. تمرینات خوبی انجام دادیم. در بازی با پاختاکور هم با بازی خوبی که انجام دادیم، کیفیت تیم مان را نشان دادیم.

    تیمی که کمتر اشتباه کند موفق است

    همین گونه باید تمرکز داشته باشیم و ادامه دهیم. مخصوصا در این بازی ها که این گونه پشت سر هم است هر کس که اشتباه کمتری کند و تمرکز بالا و ریکاوری خوب بکند، موفق است. مطمئن هستم که می توانیم فردا یک بازی خوب مقابل شارجه انجام دهیم.

    باید خیلی باهوش باشیم

    با تجربه ای که دارم سعی می کنم به بازیکنان جوان کمک کنم. من این کار را نه تنها در بازی بلکه در تمرین هم انجام می دهم؛ مخصوصا بعد از بازی پرفشاری مثل بازی با پاختاکور که فشار رویمان بود. در این بازی ها باید خیلی باهوش باشی و تمرکزت کم نشود. در چنین بازی هایی به تجربه نیاز داریم و سعی کردم که در زمین به آنها کمک کنم. حتی اگر ۲-۰ جلو بیافتی هم اتفاقات عجیب می تواند بیافتد. ولی تیم ما تا الان خوب کار کرده است. فقط من نیستم  و تیم باتجربه های دیگری هم دارد که سعی می کنیم به تیم کمک کنیم.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *