×

صادقزاده، عضو هیات رییسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز:
تسریع در عملیات اجرایی شهرک شهید صیاد شیرازی/اعلام آمادگی خیرین برای انجام اقدامات زیرساختی

  • کد خبر: 172496
  • 9 فروردین 1400
  • عملیات اجرایی مرحله دوم آماده سازی شهرک مسکونی غرب تبریز (صیاد شیرازی)صبح امروز همزمان با عید نیمه شعبان با حضور مهندس صادق زاده عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز و دکتر عالی باف شهردار منطقه شش تبریز آغاز شد.
    تسریع در عملیات اجرایی شهرک شهید صیاد شیرازی/اعلام آمادگی خیرین برای انجام اقدامات زیرساختی
  • بازنشستگان در انتظار اخبار خوش سال ۱۴۰۰/دولت و مجلس “یا علی” بگویندبه گزارش نوبر، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز در این مراسم با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید پشتیبانی و رفع موانع اظهار داشت:خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته طرح جامع این شهرک مسکونی با حمایت شهردار محترم تبریز به تصویب کمیسیون ماده ۵ رسید و هم اکنون مرحله دوم اماده سازی این ‌شهرک مسکونی به اجرا در می آید.

    وی همچنین با قدردانی از حسن نظر شهردار منطقه شش تبریز برای توسعه این شهرک و رفع موانع توسعه آن اظهار داشت: شرکت تعاونی مسکن کارگران صنوف مشاغل آزاد مشمولین تأمین اجتماعی تبریز و هیات امنای این شهرک دلسوزانه پیگیر پیشبرد برنامه‌های آن هستند که امیدواریم آبادانی ‌شهرک صیاد شیرازی با سرعت به پیش برود.

    صادق زاده با بیان اینکه با آغاز مرحله دوم آماده سازی ‌‌‌‌شهرک صیاد شیرازی زمینه سرمایه گذاری در آن به خوبی فراهم شده است اظهار داشت: این اقدامات نشان می دهد توسعه شهرک مسکونی غرب تبریز مورد توجه مسئولین است.

    وی با بیان اینکه شهرک صیاد شیرازی در یک منطقه خوش آب و هوا برای سکونت قرار دارد خاطر نشان کرد: هم اکنون بستر برای خرید و فروش اراضی این شهرک نیز طبق مقررات فراهم شده است.

    کریم صادق زاده تبریزی افزود: هم اکنون خیرین نیز برای کارهای زیر بنایی مرتبط با کاربردهای آموزشی و درمانی در این شهرک نیز اعلام آمادگی کرده اند و از طریق بنده برای ایجاد فضای آموزشی و درمانگاه در این شهرک اقدامات خیرین در حال پیگیری است.

    دبیر کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت تعیین کاربری های این شهرک تاکید کرد و گفت شهرک صیاد شیرازی که در حوزه شهرداری منطقه شش تبربز قرار دارد ودر صورت واگذاری کاربرهای عمومی و تحویل آن به شهرداری این منطقه برنامه های جامعی برای توسعه آن مدنظر است که در نخستین گام آسفالت ریزی ورودی این شهرک خیابان سی و پنج متری انجام شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *