×

پنجره ای که بازهم باز نشد؛
تراکتور همچنان در انتظار سفر استوکس به ترکیه!

  • کد خبر: 226106
  • 27 شهریور 1400
  • باشگاه تراکتور وعده داده بود که تا پایان هفته گذشته پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد.
    تراکتور همچنان در انتظار سفر استوکس به ترکیه!
  • به گزارش نوبر خبر؛ بعد از تمامی اتفاقات و حواشی پیرامون باشگاه تراکتور که به تعطیلی چند روزه باشگاه بخاطر اعتراضات شدید هواداران منجر شد، سرخ پوشان فوتبال تبریز هفته گذشته با 16 بازیکن که بخش عمده از آنها را بازیکن تیم های پایه تشکیل می دادند راهی قطر شده و با النصر دیدار کرد.

    تراکتور باوجود جدا شدن تعداد زیادی از چهره های شاخص خود به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، بدون خرید جدید مقابل النصر بازی کرد. این تیم از فردا نیز دور جدید تمرینات آماده سازی خود را برای فصل جدید آغاز خواهد کرد و هنوز خبری از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی و اضافه شدن بازیکنان جدید نیست.

    این در حالی است که رسانه رسمی باشگاه تراکتور روز سه شنبه در توئیتی اعلام کرد که باشگاه طی هفته جاری بدهی استوکس را به حساب او واریز خواهد کرد تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود. هفته یاد شده روز گذشته به پایان رسید و امروز در آغاز هفته جدید قرار داریم و هنوز خبری از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور نیست.

    نظمی چندی پیش اعلام کرده بود که پول استوکس آماده است اما با توجه به سابقه بد این بازیکن از او و وکیلش خواسته ایم تا برای دریافت پول به ترکیه سفر کنند تا به صورت حضوری فرایند تسویه حساب صورت بگیرد. او همچنین اعلام کرد که تاخیر در باز شدن پنجره به دلیل عدم همکاری استوکس است. حال این ابهام به وجود می آید که آیا تا زمانی که استوکس قصد سفر به ترکیه را نداشته باشد، پنجره تراکتور بسته خواهد ماند یا اینکه مشکل از جای دیگری است و مهاجم ایرلندی یک بهانه است؟

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *