×

ادعای عجیب وب سایت سعودی اسپورت؛
تراکتور مسیر صعود النصر را هموار می کند

  • کد خبر: 225955
  • 23 مرداد 1400
  • وب سایت سعودی اسپورت با اشاره به غیبت و جدایی چندین مهره اصلی و تأثیرگذار استقلال و تراکتور، مدعی شد نمایندگان ایران، راه صعود الهلال و النصر را هموار کرده اند.
    تراکتور مسیر صعود النصر را هموار می کند
  • به گزارش نوبر خبر؛ کمتر از یک ماه دیگر تیم های استقلال و تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف حریفان خود یعنی الهلال و النصر می روند و به همین دلیل، اخبار این دو باشگاه ایرانی در عربستان و رسانه های این کشور زیر ذره بین قرار دارد.

    وب سایت سعودی اسپورت که روز گذشته به احتمال جدایی مهدی قایدی از جمع آبی پوشان واکنش نشان داده بود، در مطلب دیگری به جدایی چندین بازیکن استقلال و تراکتور پرداخته و معتقد است که از دست دادن مهره های اصلی این دو تیم، راه صعود الهلال و النصر به مرحله یک چهارم نهایی را هموار می کند.

    سعودی اسپورت در این زمینه نوشته است حریفان الهلال و النصر به دلیل مشکلات مالی، مصدومیت و یا پایان قراردادها، بیش از 10 بازیکن خود را کنار گذاشته اند. استقلال تاکنون 5 بازیکن خود و تراکتور نیز بیش از 5 بازیکن خود را از دست داده اند.

    در جمع آبی پوشان، شیخ دیاباته، هروویه میلیچ، محمد نادری، ارسلان مطهری و عارف غلامی بازیکنانی هستند که در بازی با الهلال غایب خواهند بود و در تراکتور نیز 5 مدافع این تیم به صورت همزمان از این تیم جدا شده اند. پیمان کشاورز، محمد خانزاده، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی و حمید بوحمدان این تیم را ترک کرده اند.

    البته هنوز جدایی چند نفر از این بازیکنانی که ذکر شد از جمله ارسلان مطهری، قطعی نشده است ضمن اینکه باید نام مهدی تیکدری مدافع تبریزی ها که به گل گهر پیوست و همچنین مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را به لیست مذکور اضافه کرد. وضعیت مهدی قایدی نیز نامشخص است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *