×

در بازگشت از ACL به لیگ برتر؛
تراکتور به دنبال انتقال رکورد از آسیا به لیگ

  • کد خبر: 174069
  • 18 اردیبهشت 1400
  • شاگردان رسول خطیبی با انگیزه بالایی که از صعود به آسیا کسب کرده اند، وارد لیگ برتر می شوند، آنها به دنبال انتقال رکورد خوب شان از آسیا به لیگ هستند.
    تراکتور به دنبال انتقال رکورد از آسیا به لیگ
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور حضور موفقی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ داشت. این تیم با کسب دو برد و چهار مساوی به عنوان تیم دوم گروه B راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. نقطه قوت تراکتور در این رقابت ها، علمکرد قابل توجه این تیم در فاز دفاعی بود.

    ثبت ۵ کلین شیت متوالی در لیگ قهرمانان آسیا و دریافت تنها ۳ گل در ۶ بازی، تراکتور را با اقتدار به عنوان بهترین خط دفاعی دور گروهی در منطقه غرب تبدیل کرد. حال تراکتوری ها به دنبال تکرار این روند خوب در لیگ برتر هستند.

    آنها فردا در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف پیکان خواهند رفت و برای بازگشت به جمع مدعیان نیاز به کسب پیروزی در این دیدار و دیدارهای بعدی شان دارند. شاگردان خطیبی در ۱۹ بازی اخیر خود در لیگ برتر ۱۷ گل دریافت کرده اند (۹/۰ گل خورده در هر بازی).

    محمدرضا اخباری در درون دروازه تراکتور با روحیه ای بسیار بالا از درخشش در آسیا به لیگ برتر بازگشته و در کنار مدفعان تیمش که در اکثر بازی ها متشکل از محمدرضا خانزاده و هادی محمدی بود، نقش تعیین کننده ای در بازی های حساس پیش روی تراکتور در لیگ برتر خواهد داشت.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *