×

حسین خطیبی:
تراکتور با این هوادارانش قابل احترام است

  • کد خبر: 226098
  • 22 شهریور 1400
  • مربی تیم تراکتور معتقد است که تیمش با شناخت کامل از النصر در بازی فردا حضور می یابد.
    تراکتور با این هوادارانش قابل احترام است
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در دوحه قطر به مصاف النصر عربستان خواهد رفت. در غیاب فیروز کریمی که هفته گذشته به عنوان جانشین فراز کمالوند هدایت تراکتور را به عهده گرفت، دستیار او در نشست خبری حضور یافت.

    حسین خطیبی، مربی تراکتور در نشست خبری پیش از این بازی گفت: تیم تراکتور با احترامی که به سایر تیم های مسابقات داریم، پرطرفدارترین تیم آسیا است. هواداران پرشور ما بهترین هستند و جایشان خیلی خالی است. انشالله که شرایط فراهم شود و هوادارانمان کنار ما باشند. تراکتور با این هوادارانش قابل احترام است.

    وی افزود: تمرینات خوبی طی چند هفته اخیر انجام دادیم و کاملا با روش بازی تیم النصر آشنا هستیم. این تیم بازیکنان گرانقیمتی دارد. ما هم بازیکنان جوانی داریم که حرف های زیادی برای گفتن دارند. با اضافه شدن مجدد آقای کریمی به راس کادر فنی از نظر روحی و روانی و فنی شرایط خیلی بهتری داریم. بچه ها را آماده یک بازی خوب کرده ایم. آماده بازی هستیم و مطمئنا انگیزه و غیرتی که بازیکنان ما دارند باعث خواهد شد تا بازی خوبی انجام دهیم. تیم النصر در گروه تیم فولاد بود و بازی هایش را دیده ایم و آنالیز کرده ایم.

    مربی تیم تراکتور با ابراز امیدواری نسبت به موثر واقع شدن تجربه بالای کریمی در موفقیت تراکتور گفت: آقای فیروز کریمی سابقه قهرمانی آسیا را با تیم پاس دارد. از تجربیات ایشان استفاده می کنیم تا از این بازی سربلند خارج شویم.

    خطیبی در مورد مشکلات مالی تراکتور و تصمیم عجیب مدیریت برای کناره گیری از لیگ قهرمانان آسیا گفت: ۸ بازیکن نسبت به بازی های قبلی از تیم رفتند. به علت بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانستیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم و مجبور به استفاده از بازیکنان جوان شدیم. انصرافی در کار نبوده و فقط به علت شرایط تیم مان درخواست کرده بودیم بازی به تعویق بیافتد و این درخواست با موافقت همراه نشد. مطمئن هستیم که جوانان ما در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت. یک تعداد از بازیکنان مان مصدوم بودند و چند نفر هم به دلیل ابتلا به کرونا نتوانستند به تیم کمک کنند. ما مجبور شدیم ۱۶ بازیکن به این مسابقه بیاوریم و انشالله با این بازیکنان بتوانیم فردا با کمک همه نتیجه خوبی بگیریم.

    او در مورد برنامه تراکتور برای مقابله با بازیکنان خطرناک تیم حریف به ویژه در خط حمله گفت: النصر تیم قابل احترامی است و بازیکنان خیلی بزرگی دارد. این تیم هزینه های زیادی کرده و یکی از تیم های خوب مسابقات است. ما تمرینات خوبی در این دو سه هفته ای که فرصت بود انجام دادیم. تمرینات مان منظم بود و چند فیلم تیم النصر را گروه آنالیز ما تهیه کرده بودند. بازی آخرشان در عربستان را دیدیم و به بچه ها هم نشان دادیم. نقاط ضعف و قوت این تیم را به بچه ها یادآوری کردیم. برای هر دو تیم بازی سختی است. ما بازیکنان خوبی داریم که می توانند به ما کمک کنند. آقای اخباری یکی از بهترین دروازه بانان آسیاست و به تیم ملی هم دعوت شده بود. چند بازیکن باتجربه دیگر هم داریم که به ما کمک کنند. روی مسائل روحی و روانی هم کار کردیم تا انشالله فردا سربلند از زمین خارج شویم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *