×

بعد از خروجی های متعدد؛
تراکتور بالاخره یک بازیکن گرفت!

  • کد خبر: 226048
  • 11 شهریور 1400
  • مدافع سابق تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان با عقد قراردادی دو ساله به تراکتور پیوست.
    تراکتور بالاخره یک بازیکن گرفت!
  • به گزارش نوبر خبر؛ ساعاتی پس از انتشار خبر محمد عباس زاده باشگاه تراکتور از یک خرید جدید رونمایی کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که باشگاه تراکتور سه روز پیش از قطع همکاری با اکبر ایمانی خبر داده و طی هفته اخیر مهره هایی چون مهدی تیکدری، محمدرضا خانزاده، حبیب فرعباسی، میثم تیموری و میلاد فخرالدینی را از دست داده بود.

    بعد از علیرضا نقی زاده، تراکتور خرید قابل توجه دیگر در نقل و انتقالات تابستانی نداشت و این موجب نگرانی هواداران این تیم شده بود؛ در چنین شرایطی این باشگاه دقایقی پیش از عقد قرارداد دو ساله با عبدالله ناصری خبر داد.

    در این خبر آمده است: عبدالله ناصری پس از انجام مذاکرات نهایی و توافق با جمشید نظمی، به جمع شاگردان فراز کمالوند اضافه شد. این مدافع که فصل گذشته در تیم صنعت نفت آبادان حضور داشت و سابقه بازی در فولاد خوزستان را هم دارد، با قراردادی دو ساله به تراکتور ملحق شد.

    مدافع فصل گذشته صنعت نفت آبادان باید در این فصل جای خالی میلاد فخرالدینی را پر کند که در پایان لیگ بیستم راهی گل گهر سیرجان شد. به این ترتیب یکی از جاهای خالی پر تعداد تراکتور در آستانه بازی با النصر پر شد تا این بازیکن در پست دفاع راست برای تراکتور به میدان برود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *