×

عجیب اما واقعی؛
تراکتور از لیگ قهرمانان آسیا انصراف داد

  • کد خبر: 226084
  • 17 شهریور 1400
  • باشگاه تراکتور با اعلام اینکه تعداد بازیکنانش به حد نصاب نمی‌رسد، خواستار تعویق مسابقه یا قبول انصراف این تیم شد.
    تراکتور از لیگ قهرمانان آسیا انصراف داد
  • به گزارش نوبر خبر؛ باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که باتوجه به مصدومیت ۴ بازیکن، ابتلای دو بازیکن به کرونا و همچنین فسخ قرارداد صیاد کوکبی، تعداد بازیکنان این تیم به حد نصاب نمی‌رسد.

    این باشگاه تبریزی درخواست تعویق این مسابقه را مطرح کرده که احتمالا چندان مورد توجه ای اف سی قرار نخواهد گرفت. بنابراین تراکتور درخواست اصلی خود را در ادامه مطرح کرده که قبول انصراف این باشگاه است.

    این نخستین در تاریخ لیگ قهرمانان آسیاست که یک باشگاه ایرانی از این مسابقات انصراف می‌دهد و این در حالی است که سرخپوشان تبریزی فرصت داشتند تا برای اولین بار به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کنند.

    تراکتور در روزهای اخیر درگیری بسیار زیادی را تجربه کرده و حالا با انصراف از لیگ قهرمانان احتمالا موجی از اعتراض دوباره سرازیر این باشگاه خواهد شد. نکته جالب اینکه پیش مدیرعامل و مالک تراکتور وعده‌هایی درباره باز شدن پنجره، ثبت قرارداد بازیکنان جدید و همچنین تهیه بلیت و رزرو هتل برای حضور در دوحه داده بودند.

    مشخص نیست که سرانجام این نامه که مضمون آن انصراف از لیگ قهرمانان است چه خواهد شد اما اگر تراکتور از آسیا کنار بکشد، باید دید که چه تبعاتی برای این باشگاه خواهد داشت.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *