×

ادعای سعودی اسپورت؛
تراکتور از النصر شکایت می کند

  • کد خبر: 226104
  • 25 شهریور 1400
  • وب سایت سعودی اسپورت مدعی شد که هواداران تراکتور از مدیریت باشگاه درخواست کرده اند تا بابت حضور یک بازیکن غیرمجاز در ترکیب النصر، از آنها شکایت کند.
    تراکتور از النصر شکایت می کند
  • به گزارش نوبر خبر؛ وب سایت سعودی اسپورت مدعی شد که هواداران تراکتور در فضای مجازی با ارسال پیام هایی گسترده به مدیران باشگاه، از آنها درخواست کرده اند که بابت حضور غیرقانونی محمد الفتیل در ترکیب النصر، از این باشگاه عربستانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کند. بازیکنی که در تابستان امسال از الاهلی به النصر پیوسته است.

    این رسانه نوشته است که علت این امر، حضور محمد الفتیل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در نسخه امسال است جایی که این بازیکن در ۶ دیدار مرحله گروهی برای الاهلی عربستان به میدان رفت و حتی مقابل استقلال نیز بازی کرد و از آنجایی که این بازیکن در یک دوره از رقابت های ACL برای تیم الاهلی به میدان رفته، دیگر حق شرکت در رقابت های همان سال با تیم جدیدی را نداشته است.

    سعودی اسپورت در ادامه نوشته است: کنفدراسیون قاره آسیا اخیراً مقررات خود را تغییر داده و به هر بازیکنی اجازه داده است با دو باشگاه در یک نسخه از لیگ قهرمانان شرکت کند، مشروط بر اینکه انتقال او به تیم جدید پس از یک دوره نقل و انتقالات باشد. ضمن اینکه در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، النصر در مراحل حذفی و با موافقت AFC، از عبدالفتاح عسیری استفاده کرد که در مرحله گروهی برای الاهلی به میدان رفته بود.

    این وب سایت در پایان نوشته است: بدین ترتیب حضور محمد الفتیل مدافع تازه به خدمت گرفته شده النصر در دیدار برابر تراکتور ۱۰۰ درصد صحیح بوده و صعود النصر به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشروع و قانونی است.

    النصر در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با تک گل وینسنت ابوبکر از سد تراکتور گذشت و به همراه پرسپولیس، الهلال و الوحده امارات راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. قرعه کشی این دور از رقابت ها، ظهر فردا برگزار خواهد شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *