×

تجمع اعتراضی هواداران تراکتور مقابل باشگاه (عکس)

  • کد خبر: 171026
  • 17 بهمن 1399
  • گروهی از هواداران تراکتور در اعتراض به شرایط بحرانی تیم شان، مقابل ساختمال باشگاه تجمع کردند.
    تجمع اعتراضی هواداران تراکتور مقابل باشگاه (عکس)
  • به گزارش نوبر خبر؛ در سومین فصل از خصوصی شدن باشگاه تراکتور، شاهد سپری شدن روزهای دشواری برای این تیم هستیم. بعد از اینکه محمدرضا زنوزی در پایان لیگ هفدهم و زمانی که تراکتور شرایط بسیار بدی داشت، مالکیت این باشگاه را بر عهده گرفت، هواداران فوتبال آذربایجان امید بسیاری داشتند که با حضور او، رویای قهرمانی در لیگ برتر، سرانجام به واقعیت تبدیل خواهد شد.

    زنوزی در فصل اول حضور خود با خریدهای پر سر و صدا و گرانقیمت، همه نگاه ها را به سمت تراکتور جلب کرد و وعده ساختن تراکتور کهشکانی را داد. بعد از اینکه تراکتوری ها علی رغم خرید ستاره های گرانقیمت، موفقیت آنچنانی کسب نکردند و حاصل کارشان یک جام حذفی بود و بس، در لیگ بیستم، سیاست های باشگاه اندکی تغییر کرد و دیگر خبری از خریدهای گرانقیمت نبود.

    رفت و آمدهای بسیار در بخش مدیریتی و فنی، یکی از مهمترین نقدهایی بود که در این مدت به تراکتور وارد بود و در حال حاضر نیز شرایط به گونه ای پیش می رود که هوادارانی که زمانی با شعار “عیبی یوخ” پای شکست های تیم شان می ایستادند، عاصی شده و لب به اعتراض گشوده اند. با توجه به اینکه هواداران در حال حاضر امکان حضور در ورزشگاه ها را ندارند، بعد از شکست روز گذشته تراکتور مقابل پرسپولیس، شاهد انتشار یک فراخوان مجازی بودیم؛ فراخوانی که در آن از هواداران تراکتور خواسته شده بود برای اعتراض به شرایط باشگاه، ساعت ۱۱ روز جمعه در بنیان دیزل حاضر شوند.

    گروهی از هواداران تراکتور به این فراخوان لبیک گفته و حوالی ظهر امروز و در حالی که بارش شدید باران را در تبریز شاهد بودیم، با حضور در بنیان دیزل، مقابل درب ورودی مجموعه ای که ساختمان باشگاه تراکتور در آن واقع شده، تجمع کردند. این هواداران با در دست داشتن، دست نوشته هایی، خواهان رسیدگی زنوزی به شرایط فعلی باشگاه بودند و با شعارهایی نظیر “مالک کهکشانی کجایی؟” خواستار ورود سریع زنوزی به مسائل باشگاه و حل آن شدند.

    تجمع هواداران تراکتور که حضور نیروی انتظامی را هم به همراه داشت، در حالتی مسالمت آمیز به پایان رسید اما حاضرین در محل باشگاه، از اینکه کسی از مدیران تراکتور در محل حضور نیافته و پاسخگوی آنها نشد، به شدت شاکی بودند.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *