×

تجلیل از رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی بعنوان پژوهشگر برتر کشور

  • کد خبر: 298026
  • 21 آذر 1402
  • به مناسبت هفته پژوهش از رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی در جشنواره ملی بزرگداشت پژوهشگران و فناوران بعنوان پژوهشگر برتر کشور تجلیل شد.
    تجلیل از رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی بعنوان پژوهشگر برتر کشور
  • به گزارش نوبر و به نقل از  روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی، به مناسبت هفته پژوهش، از مقصود نبیل پور رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی در جشنواره ملی بزرگداشت پژوهشگران و فناوران برگزیده وزارت آموزش و پرورش که پس از کسب رتبه برتر در استان به مرحله کشوری راه یافته بود بعنوان پژوهشگر برتر کشور تجلیل بعمل آمد.

    «پژوهش و فناوری، پیشران آموزش و پرورش تحول آفرین و تمدن‌ساز» شعار اصلی و محوری هفته پژوهش در آموزش و پرورش بود و در این مراسم در ۹ محور دانش آموزان پژوهشگر، معلمان پژوهنده، پژوهشگران و فناوران فرهنگی، طرح‌های پژوهشی برگزیده، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های در حوزه تعلیم و تربیت، دانشجومعلمان پژوهشگر، پژوهش سرا‌های دانش آموزی، مدیران و کارشناسان حامی پژوهش، معرفی و قدردانی شدند.

    جشنواره ملی بزرگداشت پژوهشگران و فناوران برگزیده وزارت آموزش و پرورش با حضور پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم، علی محبی رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، حجت الاسلام علی لطیفی رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و بابک نگهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در اردوگاه فرهنگی آموزشی شهید باهنر برگزار شد.

    گفتنی است پیش از این نیز در آئین تجلیل از پژوهشگران برتر اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، در محل باشگاه فرهنگیان تبریز از رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی بعنوان پژوهشگر برتر استان تجلیل صورت گرفته بود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *