×

بازگشت زودهنگام فولاد به تبریز؛
به یاد جنجال بزرگ و نجات نکونام از اخراج (عکس)

  • کد خبر: 170583
  • 6 بهمن 1399
  • شاگردان نکونام در فاصله کمتر از دو ماه، بار دیگر در ورزشگاه بنیان دیزل به میدان خواهند رفت.
    به یاد جنجال بزرگ و نجات نکونام از اخراج (عکس)
  • به گزارش نوبر خبر؛ فولاد در چارچوب هفته دوازدهم، روز دوشنبه ششم بهمن ماه در ورزشگاه بنیان دیزل (شهید سلیمانی) تبریز میهمان تیم ماشین سازی تبریز خواهد بود. این در حالی است که شاگردان جواد نکونام در هفته پنجم هم در این ورزشگاه به میدان رفته بودند.

    فولادی ها در تاریخ ۱۷ آذر، مقابل تراکتور در ورزشگاه بنیان دیزل به میدان رفتند؛ دیداری به شدت جنجالی از آب در آمد و شاهد تنش های بسیاری به خصوص در کنار زمین و از سوی اعضای کادر فنی دو تیم بودیم.

    حواشی دقایق پایانی بازی تراکتور و فولاد به حدی بود که به طور کلی متن بازی را تحت الشعاع قرار داد. در حالی که در داخل زمین و در طول نود دقیقه، صحنه جذاب چندانی را شاهد نبودیم، جنجال دقیقه ۸۶، دیدار تراکتور و فولاد را به جنجالی ترین بازی هفته پنجم تبدیل کرد. فولادی ها معتقد بودند یکی از بازیکنان تراکتور به سرمربی شان فحاشی کرده و از طرفی هم به شدت از خطای خشن اکبر ایمانی در لب خط شاکی بودند و همین موضوع باعث کلید خوردن دعوای دقایق پایانی شده بود. در این دعوا داور بازی یک مربی از هر دو تیم را اخراج کرد و اگر وساطت منصوریان نبود، شاید نکونام هم اخراج می شد.

    حال در فاصله کمتر از دو ماه، فولادی ها بار دیگر در ورزشگاه بنیان دیزل به میدان خواهند رفت و باید. حریف آنها این بار ماشین سازی است که در قعر جدول قرار دارد. یک نکته جالب دیگر در خصوص حضور فولاد در تبریز، برکناری علیرضا منصوریان پس از بازی با فولاد بود. در شرایطی که ماشین سازی در حال حاضر شرایط بسیار بدی دارد، عدم کسب نتیجه مناسب مقابل فولاد می تواند سرنوشت مشابه منصوریان پس از بازی با فولاد را هم برای سرمربی فعلی این تیم داشته باشد.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *