×

بهره برداری از چند پروژه شهری همزمان با عید بزرگ غدیر خم

  • کد خبر: 228801
  • 5 تیر 1402
  • به گزارش نوبر یعقوب هوشیار با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه هایی همچون ورزشگاه الغدیر، مقبره الشعرا و… همزمان با عید غدیر خم تقدیم شهروندان تبریزی خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: در پی اجرای پروژه‌های مهم در حوزه‌های حمل و نقل، ترافیک و زیرساختی تدوین شده بر اساس بودجه ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای […]

    بهره برداری از چند پروژه شهری همزمان با عید بزرگ غدیر خم
  • به گزارش نوبر یعقوب هوشیار با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه هایی همچون ورزشگاه الغدیر، مقبره الشعرا و… همزمان با عید غدیر خم تقدیم شهروندان تبریزی خواهد شد.

    وی خاطرنشان کرد: در پی اجرای پروژه‌های مهم در حوزه‌های حمل و نقل، ترافیک و زیرساختی تدوین شده بر اساس بودجه ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای تحویل آنها برای شهروندان هستیم.

    هوشیار با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های امسال برای اجرا تعیین تکلیف شده و یا پیمانکار آنها مشخص شده و یا در حال اجرا است، افزود: امیدواریم با حمایت مردم تبریز مانند سال گذشته، امسال نیز عملکرد مطلوبی در حوزه بودجه ای و درآمد و هزینه داشته باشیم.

    شهردار تبریز تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم شهرداری تبریز که برای سال جاری برنامه ریزی شده، توسعه فضای سبز است و در این خصوص برنامه توسعه ۶۰۰ هکتاری مد نظر قرار دارد که فاز نخست آن با ایجاد ۵۰ هکتار فضای سبز در حاشیه های اتوبان شهید باکری خواهد بود.

    وی یادآور شد: در این بین برای اجرای مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی نیز بودجه خوبی اختصاص داده شده است که تلاش داریم این مجموعه ها تا پایان سال تحویل شهروندان داده شود.

    شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای سنگفرش در نقاط مختلف سطح شهر گفت: سنگفرش معابر مختلف از سال گذشته آغاز شده و امسال نیز سنگفرش اطراف مقبره الشعرا در دست اجرا قرار دارد و تمام نگاه ما این بوده که در حوزه های مختلف اقدامات خوبی داشته باشیم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *