×

دو دوز واکسن، مجوز حضور در ورزشگاه یادگار امام؛
بلیت‌فروشی تراکتور-مس از فردا شروع می شود

  • کد خبر: 227062
  • 11 فروردین 1401
  • بلیت فروشی دیدار تیم های تراکتور و مس از فردا شروع می شود و تنها کسانی مجوز خرید دارند که دو دوز واکنس کرونا را دریافت کرده باشند.
    بلیت‌فروشی تراکتور-مس از فردا شروع می شود
  • به گزارش نوبر خبر، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال دو روز پیش از برگزاری بازی های لیگ های برتر تا دسته سوم با حضور تماشاگر به شرط رعایت ضوابط اعلام شده خبر دادند.

    یکی از تیم هایی که به شدت از این موضوع استقبال کرد، تراکتور بود؛ تیمی که در این مدت از نبود تماشاگرانش به شدت ضربه خورده و اینک امیدوار است تا به کمک آنها در هفته های پایانی از منطقه خطر دور شود.

    البته بعضی از باشگاه ها مثل صنعت نفت اعلام کردند که هنوز شرایط برگزاری بازی با تماشاگر را ندارند. با این وجود اما هواداران تراکتور می توانند روز یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام حضور یافته و طلسم دو ساله را بشکنند.

    اعلام ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی میزان فروش بلیت الکترونیکی این بازی را ۲۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام کرد. هوادارانی که قصد حضور در ورزشگاه را دارند بایستی کارت واکسن هم به همراه داشته باشند.

    فروش بلیت الکترونیکی دیدار تراکتور و مس رفسنجان از ظهر روز دوازدهم الی ظهر روز چهاردهم فروردین به صورت اینترنتی شروع می‌شود و کسانی می‌توانند این بلیط‌ها را تهیه کنند که حداقل دو دوز واکسن کرونا خود را تزریق کرده باشند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *