×

مدیرعامل سازمان عامل استقرار:
برگزاری حضوری- مجازی رینوتکس 2021/مجمع خیران فناور راه اندازی می‌شود

  • کد خبر: 226070
  • 14 شهریور 1400
  • مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی از برگزاری حضوری- مجازی نمایشگاه رینوتکس 2021 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز خبر داد.
    برگزاری حضوری- مجازی رینوتکس 2021/مجمع خیران فناور راه اندازی می‌شود
  • به گزارش خبرنگار نوبر، سعید غریب خواجه در نشست رسانه ای رینوتکس 2021 که صبح امروز با حضور نمایندگان تعدادی از رسانه های استان و تبریز برگزار شد گفت: رسانه‌ها بستری جدی برای توسعه اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور هستند و بدون این بستر امکان توسعه چشمگیر در این بخش، کمتر خواهد بود.

    وی حمایت از موسسات فرهنگی و رسانه‌ها را یکی از مهم ترین اهداف معاونت علمی برای تبدیل رسانه ها به یک شرکت دانش بنیان نسل سوم اعلام کرد و افزود: ما نیز آمادگی خودمان را برای حمایت از رسانه ها برای توسعه فعالیت های دانش بنیان و تبدیل به مجموعه ها و شرکت های بزرگ را اعلام می کنیم.

    وی با اشاره به تاثیر همه جانبه رسانه ها در بخش های مختلف جامعه ابراز کرد: افزایش فعالیت های تخصصی و کنشگرانه رسانه ها در حوزه علم و فناوری یکی از مهم ترین نیازهای امروز جامعه می باشد.

    مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری رینوتکس 2021 در چهار محور ایده‌های فناورانه، توسعه و تجاری سازی، فروش محصولات فناورانه و نیازمندی های فناورانه خبر داد و ابراز کرد: این دوره از نمایشگاه از 17 لغایت 21 آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی و در 21 زون تخصصی برگزار می شود.

    غریب خواجه در ادامه عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه، هماهنگی های لازم برای برگزاری حضوری و مجازی نمایشگاه را انجام داده ایم.

    وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از تصمیم خلاقانه سازمان عامل استقرار برای برگزاری همزمان نمایشگاه پوشاک و مدهای ایرانی و اسلامی در کنار رینوتکس 2021 تاکید بر تکنولوژی های حوزه پوشاک خبر داد.

    وی همچنین با اشاره به سابقه درخشان خیران در حمایت از اقشار نیازمند گفت: انتظار داریم با حمایت رسانه ها، علاوه بر مدرسه سازی و بیمارستان سازی، شاهد حمایت خیران از مجموعه های فناورانه برای توسعه اشتغالزایی در استان باشیم.

     

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *