×

آماری که از آن حیرت می‌کنید؛
با ماشین گلزنی تراکتور آشنا شوید (آمار)

  • کد خبر: 173807
  • 10 اردیبهشت 1400
  • مهاجم مازندرانی تراکتور با گلزنی در بازی امشب مقابل شارجه، شمار گل های آسیایی خود را به عدد 4 رساند تا مثل لیگ برتر، بهترین گل سرخ پوشان در این مسابقات هم باشد.
    با ماشین گلزنی تراکتور آشنا شوید (آمار)
  • به گزارش نوبر خبر؛ محمد عباس زاده در فصل ۹۸-۹۷ با گل های حساس خود نقش پررنگی در لیگ برتری شدن نساجی داشت و در فصل ۹۹-۹۸ هم برای این تیم در لیگ برتر بازی کرد. او بعد از دو فصل خوب در نساجی به تراکتور پیوست تا یک چالش جدید را در فوتبال خود تجربه کند.

    انتقال عباس زاده به تراکتور در حالی صورت گرفت که طی سال های گذشته مهاجمان بسیاری به تبریز آمدند اما نتوانستند گلزن خوبی برای تی تی ها باشند. این مهاجم مازندرانی اما خیلی زود توانست گلزنی های خود را در تراکتور هم تکرار کند. عباس زاده که از هفته دوم به جمع سرخ پوشان اضافه شد و از هفته ششم شاهد قرار گرفتنش در ترکیب اصلی بودیم در ۱۸ بازی (۱۴ بازی به عنوان بازیکن فیکس و ۴ بازی به عنوان بازیکن جایگزین) ۹ گل برای تراکتور به ثمر رسانده و ضمن اینکه بهترین گلزن سرخ پوشان در لیگ بیستم است، در جایگاه سوم برترین گلزنان این فصل حضور دارد.

    عباس زاده با دو گلی که در بازی امشب مقابل شارجه در هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به ثمر رساند، عملکرد خوب گلزنی خود در این فصل را محدود به لیگ برتر نکرد و با ۴ گل زده در ۶ بازی، عنوان بهترین گلزن سرخ پوشان در آسیا را هم به خود اختصاص داد.

    برای درک بهتر آمار درخشان گلزنی عباس زاده به تراکتور، توجه شما را به چند نکته جلب می کنیم:

    • تراکتور در ۱۹ بازی لیگ برتر، ۱۷ گل به ثمر رسانده است؛ با توجه به اینکه ۹ گل از این تعداد را عباس زاده به ثمر رسانده؛ ۵۳ درصد از گل های تراکتور در لیگ بیستم را تا اینجای کار مهاجم مازندرانی این تیم به ثمر رسانده است.

     

    • تراکتور کار خود در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با ۶ گل زده در ۶ بازی به پایان رساند. ۴ گل از این۶   گل را محمد عباس زاده به ثمر رسانده است؛ یعنی ۶۶ درصد از گل های آسیایی تراکتور را این مهاجم به ثمر رسانده است.

     

    • در مجموع ۲۵ بازی که تراکتور در این فصل انجام داده (آسیا و لیگ برتر) این تیم موفق به زدن ۲۳ گل شده است. محمد عباس زاده با به ثمر رساندن ۱۳ گل، زننده ۵۶ درصد کل گل های تراکتور در این فصل بوده است.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *