×

رسول خطیبی:
بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند

  • کد خبر: 173803
  • 10 اردیبهشت 1400
  • سرمربی تراکتور به تمجید از عملکرد بازیکنانش در لیگ قهرمانان آسیا پرداخته و پیروزی امشب را به هواداران واقعی تیمش تبریک گفت.
    بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور در حالی پای به بازی امشب مقابل شارجه گذاشت که با ۷ امتیاز پایین تر از این تیم در مکان دوم جدول رده بندی قرار داشت. شاگردان خطیبی موفق شدند این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان رسانده و با کسب ۱۰ امتیاز و حضور در رتبه دوم، در انتظار نتایج سایر گروه ها برای مشخص شدن تکلیف صعودشان بنشینند. صحبت های سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از بازی امشب را بخوانید:

    بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند

    این برد را به تمامی هواداران واقعی تراکتور تبریک می گویم. هر دو تیم بازی خوب، تاکتیکی و پرتلاشی را به نمایش گذاشتند. تیم شارجه در این دیدار با تمام وجود و نفرات خود بازی کرد. خدا را به خاطر کسب این پیروزی شکر می کنم. بازیکنان واقعا در این بازی سنگ تمام گذاشتند.

    می خواستیم خیلی زود به گل برسیم

    به دنبال این بودیم که در جریان بازی زودتر به گل برسیم؛ این موضوع را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم. با قطع کردن ارتباط خط میانی و حمله تیم حریف بویژه کایو، کاری کردیم که روی به بازی مستقیم بیاورند. همان طور که دیدید در توپ های دوم و سوم برنده بودیم و نتیجه بازی هم به نفع ما تمام شد.

    در نیمه دوم بازی ها موفق به کسب ۷ امتیاز شدیم

    از تمامی اعضای کادرفنی و بدنساز و آنالیزور تیم تشکر می کنم. ما در طول این مسابقات ۱۳-۱۴ جلسه آنالیز برگزار کردیم و تیم را هم از نظر بدنی تقسیم بندی کرده بودیم تا هر بازیکن در دو سه بازی به میدان برود؛ در این مورد هم موفق بودیم. در نیمه دوم بازی ها موفق به کسب ۷ امتیاز شدیم که این نشان می دهد که کارمان از نظر بدنی و تقسیم بندی نیروی بازیکنان خوب انجام شده است.

    شرایط خاص و سختی بود

    صحبت دیگری ندارم و انشالله به ایران برمی گردیم و آنجا به طور مفصل با هواداران صحبت می کنم. از باشگاه شارجه هم به خاطر میزبانی خوب شان تشکر می کنم. شرایط خاص و سختی بود. بازیکنان ۱۹ روز فقط در هتل، تمرین و مسابقه حضور داشتند. برای اولین بار در تاریخ بود که این مسابقات به شکل کنونی برگزار شد. از همه عوامل باشگاه، مدیرعامل، هیات مدیره و مالک تشکر می‌ کنم. از شهردار محترم که پاداش ویژه برای این بازی گذاشت و از آقای آل هاشم، امام جمعه محبوب تبریز که پیگیر مسایل تیم بودند تشکر می‌کنم. از مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان هم تشکر می ‌کنم که ما را حمایت کردند.

    به حضور در این تیم افتخار می کنیم

    به حضور در این تیم افتخار می کنیم. به جرات می توان بگویم که یکدلی، صفا و صمیمیتی که در تیم ما به وجود آمده در هیچ تیم ایران نیست. تنها کاری که می توانم بکنم تشکر از بازیکنان است و به افتخار این بازیکنان باغیرت و باشرف تراکتور بلند می شوم و دست می زنم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *