×

حضور مثبت 15 دقیقه ای مسعود؛
بازگشت موفقیت آمیز شجاعی به نقطه اول

  • کد خبر: 171842
  • 12 اسفند 1399
  • کاپیتان تراکتوری ها بعد از ماه ها، در بازی امروز تنها به عنوان بازیکن به میدان رفت.
    بازگشت موفقیت آمیز شجاعی به نقطه اول
  • به گزارش نوبر خبر؛ بعد از برکناری علیرضا منصوریان در هفته پنجم لیگ برتر، مسعود شجاعی به عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شد. تراکتوری ها با توجه به زمان کمی که در آن مقطع داشتند، با شجاعی به عنوان بازیکن-سرمربی بازی ها را ادامه دادند. در حالی که قرار بود خیلی زود سرمربی جدید انتخاب شود اما کسب نتایج خوبی با شجاعی و البته نبود گزینه مناسب در آن مقطع باعث شد تا این شرایط تا پایان نیم فصل ادامه داشته باشد.

    شجاعی به عنوان بازیکن-سرمربی در ۱۱ بازی برای تراکتور کار کرد. تراکتور با هدایت شجاعی در این ۱۱ بازی صاحب ۵ برد و ۲ تساوی شد و در ۴ بازی هم شکست خورد. بعد از پایان بازی های دور رفت و با توجه به اتفاقاتی که در باشگاه رخ داد، مسعود شجاعی اعلام کرد که دیگر قصد ادامه کار با شرایط فعلی را ندارد و می خواهد فقط به عنوان بازیکن در تراکتور حضور داشته باشد.

    با انتخاب رسول خطیبی به عنوان سرمربی تراکتور، گمانه زنی ها در خصوص ادامه کار شجاعی به عنوان بازیکن-سرمربی به پایان رسید تا کاپیتان سرخ پوشان بار دیگر فقط در نقش بازیکن برای آنها به میدان برود.

    در اولین بازی بعد از ۱۱ بازی که شجاعی به عنوان بازیکن-سرمربی حضور داشت، رسول خطیبی، مسعود شجاعی را در دقیقه ۷۵ وارد زمین کرد. یک دقیقه بعد از حضور مسعود در زمین، تراکتور روی اشتباه اخباری گل خورد اما تا آخرین لحظات شاهد تلاش این تیم برای جبران بودیم، تلاشی که در نهایت جواب داد و میهمان گل تساوی را به ثمر رساند.

    مسعود شجاعی در اولین بازی خود بعد از پشت سر گذاشتن آن ۱۱ بازی، توانست زمینه ساز گل تساوی تیمش باشد. گلی که تراکتور را از اولین شکست در نیم فصل اول رها کرد. در این صحنه یک ارسال خوب از مسعود شجاعی به روی دروازه انجام شد و در حالیکه توپ در حال بیرون رفتن بود، احسان حاج صفی به موقع به توپ رسید و با یک ضربه سر توپ را به دهانه دروازه فرستاد و محمد عباس زاده دروازه نفت را باز کرد تا حساب کار یک – یک مساوی شود.

    اخبار مرتبط

    2 پاسخ به “بازگشت موفقیت آمیز شجاعی به نقطه اول”

    1. سیامک گفت:

      بسیار عاقلانه عمل کرد اقای خطیبی از توانایی بازیسازی و موقعیت سازی ایشان باید بیشتر استفاده کند

    2. امیرعلی گفت:

      یاشاسین کاپیتان عشق مایی ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *