×

ایرنای آذربایجان در تقویت روابط تهران – باکو نقش مهمی ایفا می‌کند

  • کد خبر: 229160
  • 2 مرداد 1402
  • به گزارش نوبر،الهام علی‌اف در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص افتتاح سایت آذری ایرنا و بازگشایی دفتر ایرنا در باکو در حاشیه اجلاس «رسانه‌های نو در عصر انقلاب چهارم صنعتی»، اظهار داشت: امیدوارم ایرنای آذربایجان به تقویت روابط ایران و آذربایجان کمک کند. چرا که رسانه‌های مسئولیت پذیر به تقویت روابط بین کشورهای […]

    ایرنای آذربایجان در تقویت روابط تهران – باکو نقش مهمی ایفا می‌کند
  • به گزارش نوبر،الهام علی‌اف در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص افتتاح سایت آذری ایرنا و بازگشایی دفتر ایرنا در باکو در حاشیه اجلاس «رسانه‌های نو در عصر انقلاب چهارم صنعتی»، اظهار داشت: امیدوارم ایرنای آذربایجان به تقویت روابط ایران و آذربایجان کمک کند. چرا که رسانه‌های مسئولیت پذیر به تقویت روابط بین کشورهای همسایه کمک می‌کنند.

     

    وی ادامه داد: بنابراین فکر می‌کنم بهترین روش برای تقویت روابط، اطلاع رسانی به مخاطبان در خصوص واقعیت‌های موجود در آذربایجان و اطلاع رسانی به در مورد فرآیند بازسازی قره باغ است.

     

    رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان تاکید کرد: هر قدر افراد بیشتری در ایران درباره دستور کار جمهوری آذربایجان مبنی بر همکاری‌های منطقه‌ای بدانند مفید تر خواهد بود.

     

    الهام علی‌اف ضمن آرزوی موفقیت برای مدیران و خبرنگاران ایرنا در جمهوری آذربایجان، خاطرنشان کرد: اطمینان دارم شما در خصوص تقویت روابط ایران و آذربایجان نقش مهمی را ایفا خواهید کرد.

     

    به گزارش ایرنا، اجلاس «رسانه های نو در عصر انقلاب چهارم صنعتی» از روز جمعه -۳۰ تیرماه- به مدت سه روز در شهر شوشای جمهوری آذربایجان درحال برگزاری است.

     

    علی نادری، مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در این سفر علاوه بر شرکت در اجلاس یادشده، وبسایت آذری خبرگزاری ایرنا به آدرس az.irna.ir را نیز افتتاح و اعلام کرد دفتر ایرنا در باکو نیز بزودی فعال خواهد شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *