×

اولین عکس از قسمت‌های پایانی “پایتخت۶”/ زمان پخش سریال مشخص شد

  • کد خبر: 172069
  • 19 اسفند 1399
  • دو قسمت پایانی فصل ششم سریال "پایتخت" این روز‌ها در حال فیلمبرداری است و عوامل این سریال همچنان مشغول کارند تا در آستانه نوروز روی آنتن بروند.
    اولین عکس از قسمت‌های پایانی “پایتخت۶”/ زمان پخش سریال مشخص شد
  • به گزارش آژانس خبری تحلیلی نوبر، لوکیشن ضبط سریال “پایتخت ۶” در رامسر است و تاکنون ۸۰ درصد از تصویربرداری این سریال پیش رفته است. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، هفته‌ آخر اسفند خلاصه‌ی قسمت‌های پخش شده‌ «پایتخت ۶» روی آن شبکه‌ یک می‌رود و در ادامه‌ آن، شب عید نوروز و در شب سال تحویل ۱۴۰۰، دو قسمت پایانی “پایتخت ۶” از شبکه‌ یک پخش خواهد شد.

    در کنار کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری، محمد تنابنده نویسنده و طراحی و سرپرست فیلمنامه و مشاور کارگردان و بازیگردان، محسن تنابنده است. همچنین تنابنده به عنوان بازیگر نقش اصلی و  احمد مهران‌فر، ریما رامین‌فر، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، هومن حاجی‌عبداللهی، ابوالفضل رجبی و… نیز به ایفای نقش می‌پردازند.

    چندی پیش روابط عمومی معاونت سیما هم اعلام کرد که خلاصه ۷ قسمتی پایتخت ۶ از ۲۱ اسفند همزمان با عید مبعث ساعت ۱۹:۳۰ بازپخش و دو قسمت جدید در روزهای ۲۹ و ۳۰ اسفند از شبکه یک پخش می‌شود.

    همان‌طور که روابط عمومی سیما اعلام کرده و پیش از آن هم سیروس مقدم وعده‌اش را داده بود پس از ارائه طرح مناسب زمینه تولید فصل هفتم پایتخت هم مهیا خواهد شد.

    https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1399/12/18/1399121812242550122376494.jpg

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *