×

سرمربی مس رفسنجان:
انتظار برد مقابل تراکتور را داشتم

  • کد خبر: 172659
  • 14 فروردین 1400
  • سرمربی تیم مس رفسنجان در روزی که در تبریز به تساوی بدون گل دست یافت، برنامه ریزی تیمش برای بازی با تراکتور را کسب سه امتیاز دانست.
    انتظار برد مقابل تراکتور را داشتم
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم مس رفسنجان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل تراکتور در تبریز به نتیجه مساوی بدون گل رسید. صحبت های محمد ربیعی، سرمربی مس در نشست خبری پس از بازی را بخوانید:

    نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

    بابت دیروز که پروازمان تاخیر داشت و نتوانستم در نشست خبری حضور پیدا کنم عذرخواهی می کنم. به مجموعه تیم تراکتور و آقای خطیبی و همکارانش خسته نباشید و خدا قوت می گویم. به تیم خودمان هم خسته نباشید می گویم. بازی بیشتر یک بازی پیچیده فنی بود و برای تیم ما از این بابت خوب نبود که نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. ما دو موقعیت دروازه خالی را در نیمه اول و نیمه دوم گل نکردیم.

    چند موقعیت به تراکتور دادیم

    سعی کردیم مسیرهای تهاجم و بازیکنان تاثیر گذار تراکتور را مدنظر داشته و آنها را خوب کنترل کنیم. البته یک دو موقعیت هم به حریف دادیم. یک بار در پوشش مورب اشتباه کردیم و آقای عباس زاده با ضربه سر روی دروازه مان خطر ایجاد کردند. به هر حال بازی بدی نبود به خصوص برای تیم ما که در بازی رفت در برابر استقلال، گل گهر و تراکتور شکست خورده بود. در نیم فصل دوم توانستیم از هر سه تیم امتیاز بگیریم که دو تا از این بازی ها هم در خارج از خانه بود.

    انتظار برد داشتم

    مسیرهای رشد را کم کم جلو می رویم اما انتظار این را داشتم که در بازی امروز که تمام برنامه ریزی و استراتژی مان روی کسب تمام امتیازات بود را با برد به پایان برسانیم اما قسمت مان نبود. به تراکتور خسته نباشید می گویم و برایشان در آسیا از صمیم قلب آرزوی موفقیت می کنیم.

    تا روز آخر برای بقا می جنگیم

    ما امروز در ترکیب اصلی مان یک جوانی را در دفاع مرکزی مان به نام هومن ربیع زاده داشتیم. سعی می کنم که اتفاقات این چنینی را داشته باشیم. اما در بحث بقا با توجه به نتایجی که گرفته می شود و نزدیکی امتیازات، مبارزه ما تا روز آخر ادامه خواهد داشت. اگر یک مقداری در یک سری سبک های بازی بهتر شده ایم، دلیلش تمرینات مداومی است که انجام می دهیم. اما باید در جلوی زمین و بحث تمام کنندگی خیلی بهتر عمل کنیم.

    برای تراکتور در آسیا آرزوی موفقیت دارم

    در سال جدید امیدوارم که همه کشور از شر این ویروس منحوس رهایی پیدا کنند تا مردم بتوانند با آرامش بیشتری زندگی بکنند. از مهمان نوازی مردم تبریزنهایت تشکر را دارم و افتخار می کنم که چهار سال در مجموعه شهرهای ترک زبان (اردیبل و زنجان) کار کرده ام. ارادت زیادی به افرادی دارم که زبان آذری دارند. برای تراکتور بازهم در آسیا آرزوی موفقیت دارم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *