×

سولدو:
امیدوارم اشتباهات داوری سهوی باشد

  • کد خبر: 226775
  • 28 آذر 1400
  • سرمربی تیم تراکتور ابراز امیدواری کرد که اشتباهات داوری اخیر علیه تیمش سهوی بوده باشد.
    امیدوارم اشتباهات داوری سهوی باشد
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران فردا به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت. صحبت های زونیمیر سولدو در نشست خبری پیش از این بازی را بخوانید:

    تیمی که تمرکز بالا داشته باشد برنده است
    در جام حذفی تیم برتری وجود ندارد و اتفاقات زیادی در آن رخ می دهد. بازی فردا هم از این قاعده مستثنی نیست. با تیمی بازی داریم که چندی پیش مقابلش به میدان رفتیم. بازی آسانی نداریم ولی تیمی که تمرکز بهتری داشته باشد می تواند سربلند از زمین خارج شود.

    می خواهیم بازی خود را به حریف دیکته کنیم
    دوباره تکرار می کنم که پیش بینی بازی های جام حذفی خیلی سخت است. ما فردا تلاش می کنیم که بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم. به دنبال این هستیم که بتوانیم درگیری های میانه میدان را ببریم و با خلق موقعیت به گل برسیم. تمام تلاش مان را می کنیم که در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم ولی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

    غایبان تراکتور مقابل مس رفسنجان
    هادی محمدی به خاطر محرومیت فردا نمی تواند در بازی فردا حضور داشته باشد. اخباری را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی بقیه بچه ها به خوبی کار کرده اند و آماده بازی هستند.

    امیدوارم اشتباهات داوری سهوی باشد
    سولدو در پاسخ به این سوال که طی این چند وقت اخیر که در ایران حضور داشته جزو معدود مربیانی بوده که با وجود اشتباهات داوری، اعتراضی به این موضوع نکرده است، گفت: روی کار داوری خیلی تمرکز نمی کنم ولی امیدوارم که اشتباهات داوری در بازی های اخیر سهوی باشد. تلاش من این است که فقط بچه ها را از نظر فنی آماده کنم و به آنها گوشزد کرده ام که در کار داوری دخالت نکنند و برای رسیدن به هدف تلاش کنند. نباید بگذاریم که داوری روی عملکردمان تاثیر بگذارد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *